sbv schreef:Heel rot voor de garage, maar zij zijn de aannemer van het werk en dienen het op te lossen, als men het niet weet, dan kopen ze maar elders kennis in of ze brengen de auto naar een bedrijf die het wel weetbernhard2 schreef:de garage wist ook niet wat ze er mee aan moesten. dus ik stelde voor om te flushen. bovendien kun je dan de druk meten(dacht ik), en evt uitsluiten dat de omvormer beschadigd is tijdens uit en inbouw.
maar als gery bijvoorbeeld zegt dat er tijdens de montage iets verkeerd is gegaan, ben ik niet bang dat de garage dat gaat ontkennen. daarvoor ken ik ze iets te goed, en zij mij.
en als hij na de flush wel goed schakelt, lag het dus aan de nieuwe olie die er in is gekomen na de (de)montage van de bak.
wat ik jullie wel wil voorleggen: de olie die uit de bak kwam tijdens demontage, was pikzwart.(had ik wel gedacht).
en na de reparatie hebben ze er verse olie in gegooid(wel de goede olie neem ik aan) hadden ze niet kunnen verzinnen dat die nieuwe olie al het vuil in de bak mee zou nemen naar een bepaald punt in de bak(vast filter?) zodat deze verstopt zou raken?
dit is namelijk wat ik denk dat er is gebeurd.
graag jullie wijsheid;)
Zodra jij zelf iets (laat)doen is het makkelijk, dan kan de garage zijn handen er vanaf trekken
En het flushen is zonde van je geld,want dat gaat niet meer helpen als de bak helemaal niets meer doet!