Pagina 3 van 3

Geplaatst: 25.04.2012 - 21:47
door Volvoman
Oyster is hip! en ik hoor net dat ze die er weer uit gooien...

Geplaatst: 26.04.2012 - 16:02
door Thom
Volvo is met het nieuwe modeljaar ook kwistig geweest met de zwarte verfkwast op haar assortiment velgen.

Geplaatst: 24.05.2012 - 01:45
door Thom
Oyster is hip! en ik hoor net dat ze die er weer uit gooien...
Oyster is niet (meer) hip, Twilight Bronze is meer bruin! En bruin is hip volgens BS..:D

Geplaatst: 12.12.2012 - 01:07
door codriver
V70 rebel blue is nieuwe camera auto van Blik op de weg.

Re: my2013

Geplaatst: 12.12.2012 - 08:58
door JCF
Discovery schreef:Volvo Car Corporation reinforces efficiency leadership with new initiatives in model year

Volvo Car Corporation reinforces its European leadership in fuel efficiency improvement by new CO2 initiatives
Altijd weer lachen, die holle marketingpraat van Volvo.
"Leadership in fuel efficiency": allemachtig; de Duitse concurrentie loopt al jaren voorop op dit terrein, Volvo's waren tot zeer voorkort slurpers oude stijl, enkele (vijfcyl) motoren daargelaten.
Ik denk dat weinig berijders van een C30 1.8 of een XC60, XC70, XC90 zich in dit ronkende zinnetje kunnen herkennen, of iig hun brandstofrekeningen niet.
De enige reden dat überhaupt de hele industrie ineens op zuinig wil scoren is door Brussel afgedwongen. Tot zover de geloofwaardigheid van Volvo's lief-voor-de-bloemetjes-en-de-mensen-verhaal.

Geplaatst: 12.12.2012 - 20:39
door BlackcurrantV70
Ik lig niet wakker van mijn XC60 verbruikscijfers, ik wist toen ik em kocht het geen D2 motortje was, dus waarom klagen ?

Liever een Volvo slurper dan een zuinige BMW, VW, SLOPEL of Merc :-)

Geplaatst: 13.12.2012 - 09:08
door Fulaks
BlackcurrantV70 schreef:Ik lig niet wakker van mijn XC60 verbruikscijfers, ik wist toen ik em kocht het geen D2 motortje was, dus waarom klagen ?

Liever een Volvo slurper dan een zuinige BMW, VW, SLOPEL of Merc :-)
Een en niet eens. Ik rij ook erg graag Volvo en ben van plan dit ook te blijven doen, maar ik zou er geen bezwaar tegen hebben als ie wat zuiniger was en als er automaten beschikbaar waren waarbij verbruik en CO²-uitstoot lager of gelijk zijn aan de hangeschakelde versie, want dat kan tegenwoordig blijkbaar.

Geplaatst: 24.02.2013 - 09:30
door Johan
Een van redenen waarom ik ben geswitched. De CO2 uitstoot van de automaten is niet meer van deze tijd. Jammer dat de tabel alleen de waarden met handbak laat zien.