Naar mijn weten komt de familie Bluekens uit Chaam hoor. (in chaam is toch de eerste vestiging begonnen)jedda schreef:De familie ken ik ook uit het Princehaagse gebeuren..
Volvo bluekens
- alettesmeekens
- 2nd Gear member
- Contacteer:
- Skywalker
- 3rd Gear member
- Contacteer:
Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de ervaringen van StefanV50.
Hopelijk wordt ook hij een tevreden Volvo rijder.
Vroeger: S80 Moondust Silver 2.5 tdi, ltd ed.
Nu: MB E 270 cdi, Avantgarde, ext.:melanite black metallic, int.:pebble beige,
Nu: MB E 270 cdi, Avantgarde, ext.:melanite black metallic, int.:pebble beige,
- Stefanv50
- 2nd Gear member
Heb de auto vandaag opgehaald en stond netjes klaar helemaal schoon niks mis mee.Skywalker schreef:Eigenlijk ben ik wel benieuwd naar de ervaringen van StefanV50.
Alleen de koppeling tikt nog steeds als ik hem los laat dit is in de eerste paar weken niet geweest.
Mnr damen uitgelegd dat als ze het probleem willen verhelpen het hele dashbord uit elkaar moet.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik daar niet op zit te wachten maar een tik in mijn koppeling ook niet.
Maar ik ga morgen eerst eens bij de wagens van mijn collega`s luisteren want die hebben dit probleem niet
iemand nog sugesties....
Volvo V50 Sports.
www.heicosportiv.de
www.heicosportiv.de
-
- 5th Gear member
Dit vind ik zulke kul. Je gaat een overeenkomst aan met dat bedrijf wanneer je een auto koopt. De verkopende partij is dus verantwoordelijk voor fouten. Als klant kan t mij dus helemaal geen moer schelen wie mijn auto zou moeten inplannen, als t maar geregeld wordt! Zo kun je wel blijven doorgaan, als je nieuwe fiets na een maand roest ga jij ook naar de Gazelle fabriek ipv je fietsenmaker? In de fabriek is er immers wat misgegaan...De verkoop bemoeit zich daar niet mee en het is hun pakkie an toch niet.
Thom
- redikim
- 2nd Gear member
Dat tikje in het koppelingspedaal waar hansV50 het over heeft is volgens mij te verhelpen.
Er zit een veer op het koppelingspedaal en die schijnt voor dit euvel te zorgen. Er is een modificatie voor en dat is een ander type veer.
Hebben het bij een aantal S40 en V50's gedaan en de klanten zijn nadien niet meer terug gekomen met deze klacht.
Als je wil zal ik maandag proberen het onderdeelnummer voor je te achterhalen.
Er zit een veer op het koppelingspedaal en die schijnt voor dit euvel te zorgen. Er is een modificatie voor en dat is een ander type veer.
Hebben het bij een aantal S40 en V50's gedaan en de klanten zijn nadien niet meer terug gekomen met deze klacht.
Als je wil zal ik maandag proberen het onderdeelnummer voor je te achterhalen.
Volvo V60 2.0T, POLESTAR ENGINEERED, , 6Speed Manual, Momentum, Business Pack Pro, Driver Support Line, Flamingo Red.
S70-2.4i-140pk-20v Mrt-2000 met Perfo/Aluminium inleg, Heldere koplampen en aftermarked Xenon, RICA TUNED 170PK
Nissan Primera 2.0
Nissan Almera 1.4
Mazda 323 Sedan 1.6 LPG
Mazda 323 1.3 Red Ltd Edition LPG
Mazda 323 GLX 1.7Diesel
Renault 11 TD Diesel
Fiat 127 1050
DAF 11OO Marathon Coupé
Life is better lived together
S70-2.4i-140pk-20v Mrt-2000 met Perfo/Aluminium inleg, Heldere koplampen en aftermarked Xenon, RICA TUNED 170PK
Nissan Primera 2.0
Nissan Almera 1.4
Mazda 323 Sedan 1.6 LPG
Mazda 323 1.3 Red Ltd Edition LPG
Mazda 323 GLX 1.7Diesel
Renault 11 TD Diesel
Fiat 127 1050
DAF 11OO Marathon Coupé
Life is better lived together