hahahahaha, scherpJustinK schreef:Schitterende foto!
Overigens leuk dat je delen van de kentekenplaat weglaat, maar doe het dan wel consequentNu is alsnog je complete kenteken te achterhalen.
Ook een V40 besteld
-
- 2nd Gear member
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
- Poolrev
- 5th Gear member
Dat van het kenteken maakt me niks uit, eigenlijk had ik ze overal net zo goed kunnen laten zitten, want er valt toch niks mee te achterhalen.
Maargoed, u hebt een punt, maar dit is inmiddels opgelost :razz: .
Maargoed, u hebt een punt, maar dit is inmiddels opgelost :razz: .
- pvdwaal
- 3rd Gear member
Hele mooie V40 en wat staan 18" toch mooi 
Man wat balen van die aanrijding. Ik weet dat een nieuwe auto nooit lang nieuw blijft maar dit is toch wel wat meer dan een krasje.

Man wat balen van die aanrijding. Ik weet dat een nieuwe auto nooit lang nieuw blijft maar dit is toch wel wat meer dan een krasje.
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio