Hakan's V40

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
HakanC
3rd Gear member

Prx schreef:Zojuist contact gehad met mijn dealer in Apeldoorn en die heeft mijn V40 (met panaromadak) nog gewoon voor aflevering staan tussen 18 - 22 januari met productie in week 2. Hij geeft aan dat er geen sprake is van vertraging bij mijn bestelling. Ook leverproblemen inzake het panoramadak zijn hem niet bekend.
Identiek aflevering als bij mij :) Worden dus echte zusjes/broertjes :p
HakanC
3rd Gear member

Ook door mijn dealer bevestigd, Geen wijziging..
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
Prx
2nd Gear member

Toch erg vervelend dat TommyH83 dan extra vertraging heeft omdat er leveringsproblemen zouden zijn. Erg benieuwd wat er dan nu precies achter schuil gaat.
Volvo V40 D2 Momentum - Ice White - Introline - Panoramadak - Verwarmbare voorstoelen/achterbank/voorruit - Verlichtingspack 2
Afbeelding

Volkswagen Polo BlueMotion
HakanC
3rd Gear member

We hadden allebei ongeveer gelijk besteld, allebei bestaande productie plek en met Panorama dak. Alleen heb ik lichte kleur leder wat ook voor vertraging kon zorgen.

Dus week 48 vond ik echt optimistisch. Zonder Panorama dak had ik ook eind oktober al kunnen rijden. Ik denk echt dat ze bij TommyH83 in het begin de normale productie datum hebben aangehouden, vaak een auto zonder te veel opties. Zodra de opties wijzigen, zoals in dit geval o.a. panorama dak, dan krijgt de dealer binnen 10 dagen een nieuwe definitieve datum. Zijn dealer heeft gewoon verzuimd om dat na te kijken en/of te vertellen.. (denk ik)
Prx
2nd Gear member

Bij mij was het juist andersom (gelukkig). In september besteld en het zou pas maart/april worden dat hij geleverd werd. Gelukkig is mijn werkgever een Corporate Client van Volvo, dus kreeg mijn bestelling een prioriteitsstatus, waardoor ik hem nu eind januari op mag gaan halen. :)

Ik kan me dan wel aardig vinden in het beeld wat je nu schetst. Moet zeggen dat mijn dealer me ook niet op de hoogte houdt, maar dat ik altijd zelf moet informeren naar wijzigingen in de afleverdatum.
Volvo V40 D2 Momentum - Ice White - Introline - Panoramadak - Verwarmbare voorstoelen/achterbank/voorruit - Verlichtingspack 2
Afbeelding

bart simpson
Geartronic member
Contacteer:

corporate client? prioriteteitsstatus? in welke eeuw leef jij? er is volstrekt geen invloed uit te oefenen op een bestelling
Volvo for life
Xenobe
3rd Gear member

Proficiat met deze prachtige V40! Ik ben benieuwd naar de foto's. Succes met het wachten :)
Volvo V50 MY08 1.6D R-Design
I took home a Swedish model.
HakanC
3rd Gear member

Dankje ;) Nog 3 weekjes...
TommyH83
1st Gear member

Ben benieuwd of die van jullie inderdaad volgende week in productie gaan. Die van mij stond in week 49 productie. Pas week 51 werd de status van mijn bestelling aangepast en was bij mijn dealer bekend dat hij vertraging had naar week 5 (heb maandag week 50 nog gebeld en toen stond hij nog steeds op productie week 49).

Hij heeft toen week 51 gelijk met Volvo Nederland gebeld en nogmaals, naar mijn idee heeft Volvo Nederland aangegeven dat er tot en met week 5 geen V40's worden gemaakt met panoramadak i.v.m. problemen leverancier van de panodaken.

Laten we elkaar op de hoogte houden...spannend.
HakanC
3rd Gear member

Ben benieuwd..
V40 D2 SUMMUM | Ice white solid | Vasa leder espresso blond/blond | IntroLine | Dynamicline | 18 Atreus (Glossy Black/Glossy White) | Premiumsound | Panoramadak | HEICO frontspoiler | R-Design diffuser + uitlaat | Stylingpack zij-spoilers enz enz..
TommyH83
1st Gear member

Vraag anders of je dealer bereid is met Volvo Nederland te bellen of er inderdaad problemen zijn met de panoramadaken van de V40...

Kleine moeite...en neemt veel onduidelijkheid weg...
Prx
2nd Gear member

bart simpson schreef:corporate client? prioriteteitsstatus? in welke eeuw leef jij? er is volstrekt geen invloed uit te oefenen op een bestelling
21ste eeuw. Waarin grote klanten extra korting krijgen en gewoon nog wordt aangevinkt dat auto's naar voren worden gehaald in het geval van geannuleerde bestellingen of vrije productieplekken.
TommyH83 schreef:Vraag anders of je dealer bereid is met Volvo Nederland te bellen of er inderdaad problemen zijn met de panoramadaken van de V40...

Kleine moeite...en neemt veel onduidelijkheid weg...
Zojuist mijn dealer nog maar eens gemaild met een screenshot van jouw post. Hem gevraagd of hij dat kan verifiëren bij iemand. Hopelijk weet ik morgen dus meer.
Afbeelding

HakanC
3rd Gear member

Mijn dealer heeft nog een keer gekeken in het systeem. Productie week 2 staat op definitief en levering bij dealer tussen 18-22 jan.
Prx
2nd Gear member

Ik heb tot op heden nog geen reactie van mijn dealer, maar will keep you posted!
Afbeelding

TommyH83
1st Gear member

Nog steeds geen reactie op de mail??

Als het gaat zoals ik hoop voor jullie dat het gaat is jullie Volvo bijna geboren...
Prx
2nd Gear member

Ik heb inderdaad tot op heden nog geen reactie gehad van de dealer, wat me ook erg tegenvalt moet ik bekennen. Dat is me bij de VW dealer nog niet overkomen, dat een e-mail onbeantwoord bleef. Misschien dat ik morgen nog even een herinnering stuur.
Afbeelding

HakanC
3rd Gear member

Vandaag is er een andere V40 geleverd bij mijn dealer met panorama dak. (dacht even dat het de mijne was, alleen had deze donkere bekleding) Als het verhaal zou kloppen zou deze vandaag ook niet van de trailer rollen zou je denken..
HakanC
3rd Gear member

Volgens de gegevens van me dealer is ie afgelopen woensdag gemaakt. Wachten wordt steeds erger..
HakanC
3rd Gear member

En ja hoor, hij was vandaag (vrijdag) binnen. (planning was 18-22 jan)

Levering a.s. donderdag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
v70bio
3rd Gear member

Mooi witte kleur met het zonnedak!

Zou je nog het kenteken met de huidige combinatie krijgen? Serie raakt aardig vol.
V40 D2 momentum,business pack pro '14
V70 D3 '11 GT, LE, Luxery Line, Driver Support Line, Comfort Pack, R-design styling Pack
V40 D3 my13 Intro
V70 2.5T '10 summum & C30 1.6 '10 momentum
V40 1.9 115pk
V40 1.9 102pk
850 2.5 20V
340 1.4
343 1.4
Plaats reactie

Terug naar “V40”