Problemen met LPG

De laatste serie achterwielaangedreven Volvo's
Gebruikersavatar
arjan_de_jong
4th Gear member
Berichten: 902
Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
Locatie: Mastenbroek (zwolle)

Leuke theorie maar dat zie ik in de praktijk niet ze snel gebeuren. Misschien nog wel met een lpg aanzuigring iets maar zeker niet met een injectie systeem waar de brandstof zo dicht mogelijk bij de cilinder ingespoten word.
Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km

Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Wielewagen
1st Gear member
Berichten: 48
Lid geworden op: 04.10.2012 - 19:24

Daar heb je me. Dat had ik idd niet aan gedacht, waarschijnlijkis het voor carburateur versies beter. Maat die vrouw had wel een injectie. Bosch geloof ik. Zou het dan niet toch kunnen?
Wie weet het?
boedr
1st Gear member
Berichten: 16
Lid geworden op: 16.06.2012 - 21:20
Locatie: oisterwijk

die dingen koop je op ebay voor 2 tientjes ofzo leuke winst!
En ik zie het nut er niet van ik denk even nuttig als elcktrische turbo's haha
deze zeker? http://www.ebay.com/itm/NEW-TORNADO-AI ... 04&vxp=mtr
Wielewagen
1st Gear member
Berichten: 48
Lid geworden op: 04.10.2012 - 19:24

Hier lijkt ie idd op, Ik mis wat karteltjes in de propellor, maar voor de rest is het gelijk.
Gaaf en dankjewel voor deze link. Ga ik even kortsluiten, want die prijzen ;-)
Gebruikersavatar
SV
1st Gear member
Berichten: 26
Lid geworden op: 03.11.2006 - 11:01

arjan_de_jong schreef:Heb jij goede ervaringen met die man?
Komt niet echt goed over met al dat gebrekkige Nederlands in die advertentie. Ik weet dat dat niet altijd wat zegt over de kennis van zaken maar het is wel de eerste indruk.

Vandaag gaat hij naar brouwer in hoogeveen daar heb ik zeer goede ervaringen mee. Die had ook gewoon tijd terwijl ik bij ander pas terecht kon na 3 á 4 weken....

De prijzen van een nieuwe pomp vind ik nog eigenlijk best mee vallen die mijn vader noemt.
Prima ervaringen met deze man, binnen een uurtje had hij de tank met vaste pomp vervangen, bij hem thuis. Hij had een aantal dagen nodig om een tank met een nieuwe pomp te regelen, voordat de afspraak gemaakt kon worden.
VOLVO IS A STATE OF MIND
XC90 2.5T AWD - 268000km
V70 2.4 - 284000km
940 Estate 2.3 LPT - 8V LPG G3 315000km
960 Estate 2.5 - 24V LPG 452000km - gepensioneerd 2011, en verkocht 2012 - helaas twee weken later door handelaar doorverkocht met teruggedraaide kilometerteller
S70 2.5 - 20V LPG G3 386000km - verkocht 2007
Gebruikersavatar
arjan_de_jong
4th Gear member
Berichten: 902
Lid geworden op: 30.10.2009 - 21:19
Locatie: Mastenbroek (zwolle)

Ik heb hem ook door hem laten vervangen. Was niks mis mee idd
Volvo 855 2.5 10V G1 1994 490.000km
Volvo 964 3.0 24V 1992 280.000km
Volvo 855 2.5 10V G3 1995 510.000km
Volvo 965 2.5 24V Ambasador G3 1995 660.000km
Volvo V70 D5 2004 503,000km

Volvo 945 2.3 LPT 1998 560.000km
Peugeot 205 1.3 rallye 1990
Suzuki Fronte LC10 360 cc 1970
Suzuki SC100 1.0 1980
Suzuki cappuccino 0.6 Turbo 1991
Suzuki Alto 0.8 1984
Land rover 109"; series III 1973 met 2.4D
Plaats reactie

Terug naar “De 740 - 760 - 780 / 940-960 en S/V90”