want prijs is zeker niet verkeerd voor een originele in de ultieme combi, 457, hand en atacama.
tja dat is waarBakboord1 schreef:Behalve dan die fenomenale acceleratie.
Ik heb een paar keer per jaar een getunde R onder mijn kont en dat is toch altijd leuk.
Oranje interieur en de instelbare demping maken het af voor mij.
Ik denk dat je mijn bericht niet helemaal goed begrijpt.Laguna-S60 schreef:Nee maar jij blijkbaar wel
en een auto word toch altijd veel meer verkocht dan waar die voor ingekocht is.., logisch toch?
Ligt er aan Laguna, een auto wordt soms onder de prijs verkocht als ze er niet van af komen, dan kost het soms meer om hem langer te houden dan hem onder de prijs te verkopen.Laguna-S60 schreef:Nee maar jij blijkbaar wel
en een auto word toch altijd veel meer verkocht dan waar die voor ingekocht is.., logisch toch?
hangt van de prijs af, zou wel eens kunnen dat we daar niet uit gaan komen.... :razz:sbv schreef:Klopt, iemand een V70D5 awd kopenLaguna-S60 schreef:moet zeggen dat de verlaging wel erug dik staat!
We kunnen altijd praten KoenQuota schreef:hangt van de prijs af, zou wel eens kunnen dat we daar niet uit gaan komen.... :razz:sbv schreef:Klopt, iemand een V70D5 awd kopenLaguna-S60 schreef:moet zeggen dat de verlaging wel erug dik staat!
Per maand heb ik ca. de volgende kosten:ovwest schreef:Haha, wel een stukje goedkoper dan een R denk ik?
Ik kwam voor die R echt wel op 550 a 600 per maand. Dan rekening brandstof, belasting, verzekering en onderhoud mee....
tja jij hebt nog een (deftig gemotoriseerde) volvo door de week, ik moet 't mt de mazoutslurpende bmw doen van 't werkMarc Apeldoorn schreef:Dat kan ik alleen maar onderschrijven!
En dan heb ik de handicap dat ik alleen het weekend erin mag zitten, mijn vrouw rijdt hem door de weeks.
Mijn volvo is 8 jaar jonger, maar zou 1000% liever rijden in de R dagelijks...
Ik vergelijk onze 'daily's: 316d break met de volle 116pk....Marc Apeldoorn schreef:Er staan momenteel heel veel R's te koop, manual en gt.....
@philken, vergelijk V70 T4 en V70 R gaat volledig mank, deftig gemotoriseerd is echt wel teveel eer voor de T4...
ik zou de mijne nog wel inruilen voor een jongere met standkachel en open dak ;o))Marc Apeldoorn schreef:Er staan momenteel heel veel R's te koop, manual en gt.....
@philken, vergelijk V70 T4 en V70 R gaat volledig mank, deftig gemotoriseerd is echt wel teveel eer voor de T4...