Sytse- schreef:Vindt het vreemd dat zoiets niet achteraf kan. Het is in mijn optiek niets minder dan een binnen spiegel waarvan het glas donker wordt bij een bepaalde licht inval. Althans zo werkte het bijn mijn BMW (E92)
Volgens de dealer is voor de werking van de aut. dimmende spiegel een (stroom?) kabeltje nodig, dat er niet zit als je deze niet af fabriek bestelt.
Kijk weer wat geleerd, en nog wel op de laatste dag van 2012
[quote="Paul"]In mijn huidige V50 heb ik de dimmendespiegel uit mijn vorige C30. Ging dus keurig over van de 1 naar de ander, zou echt niet zonder willen.
mmmmmmmmmmmm Dat spreekt het eerder bericht dus weer tegen.
Paul schreef:In mijn huidige V50 heb ik de dimmendespiegel uit mijn vorige C30. Ging dus keurig over van de 1 naar de ander, zou echt niet zonder willen.
mmmmmmmmmmmm Dat spreekt het eerder bericht dus weer tegen.
Neen toch niet, het is voorlopig enkel in de V40 dat iedere wagen zijn eigen bekabeling heeft. Bij andere modellen zou het wel nog lukken?
nossy schreef:ik vind dat Volvo hier een beetje de mist is ingegaan, dat je op de topuitvoering Summum nog moet bijbetalen voor een dimmende spiegel vind ik er een beetje over.
Net even gecheckt:
Audi A3 Sportsback Ambiente: Dimmende binnenspiegel optioneel (€ 296)
VW Golf VII Highline: Dimmende binnenspiegel optioneel (€ 173)
BMW 1-reeks Sport: Dimmende binnenspiegel optioneel (€ 175)
Zo'n spiegel is dus bij al de concurrenten optioneel, en bij Volvo blijkt dat nog goedkoopste ook ... De prijs bij de concurrenten bevat vaak ook andere optie's, dat moet er eerlijkheidshalve bij gezegd worden. Steeds gaat het echter om optie's die al in de Summum inbegrepen zijn: elektrisch inklapbare spiegels, of een licht- of regensensor
Ok weet ik wel dat dit ook zo bij andere modellen is, maar toen je een V50 summum bestelde zat daar wel al een dimmende spiegel inbegrippen. Vandaar mijn reactie.
Volvo heeft meer naar de concurentie gekeken, getuige ook de aparte lichtmodule die je kan hebben ....
is maar een kwestie van die spiegel niet vergeten te bestellen dan!
Aha, weer on topic. Zal niet de eerste zijn, maar planning is levering vrijdag 1 maart. Dit i.v.m. beëindiging leasecontract. Auto zal waarschijnlijk ergens begin februari bij dealer zijn...We hebben order ook nog aangepast (kon nog tot 18 januari). Alarm klasse 3 toegevoegd.
1-3-13: Volvo V40 D2 R-Design, Passion Red, Introline, Winterline, BLIS, Premium Sound, Automatich dimbare binnenspiegel, in hoogte verstelbare passagierstoel met lendensteun, zonder model- en typeaanduiding
8
Volvo V40 Hatchback 5 deurs D2 R-Design Diesel H
Black Sapphire metallic lak
Audiobediening in stuurwiel
Cruise Control met bediening vanaf stuurwiel
Laadvloer met twee niveaus en boodschappentashouder
Panoramisch dak met elektrisch zonnegordijn
Regensensor
RTI DVD navigatiesysteem
Verlaagd sportchassis incl. High Performancedakspoiler
Verlichtingspack 2
Verwarmbare achterbank
Verwarmbare voorstoelen
Zonder model en motoraanduiding
Sunblinds voor achterportieren
V40 R design D2
Ice white
Introline
Winterline
In hoogte verstelbare passagiersstoel
Heico verlagingsveren
Getinte ramen door de volvo dealer
Dak zwart zijdeglans gewrapped
18 inch NBU RH Racing zwart gelakt velgen
Ben heel benieuwd wie de eerste foto's kan plaatsen
V40 R design D2 - Ice white - Introline - Winterline - In hoogte verstelbare passagierstoel - Heico verlagingsveren - Getinte ramen- Dak zwart hoogglans gewrapped - 18 inch RH NBU Racing zwart gelakt velgen
Blijburg schreef:Mijne ook verplaatst naar eind feb leveren... Maar wel met lentebanden!
Hoe komt zoiets eigenlijk? Je zou grofweg zeggen ze weten hoe lang ze over een auto doen, kennen hun productiecapaciteit, kwestie van uitrekenen. Toch wordt het soms een maand vertraagd?