Heb geen foto's gemaakt tijdens het installeren. En er valt ook niets te zien, alles is weggewerkt. De aftermarket speakers zitten gewoon in de deuren (composet in voordeur, tweewegsetje in achterdeur). De subwoofer en versterker zitten op de plaats waar normaal het reservewiel ligt, onder de vloer van de kofferbak dus. Reservewiel is vervangen door een spuitbusje voor noodsituaties.Quota schreef:kom d'r maar eens in met die foto's dan Buddo, heb/had je een specifieke reden om voor een niet originele combinatie te gaan (zowel HU als speakers)?
Achterliggende reden (zie ook hier waar ik later in het topic aanhaak) is dat ik geen originele navigatie had en wel navigatie wilde hebben. Dus een dubbeldin navigatie/radio/mp3/bleutooth radio geinstalleerd met originele speakers (base audio). Daar viel het geluid van tegen.
Originele Volvo speakers vond ik vrij prijzig tweedehands en weet niet of die te combineren zijn met een niet Volvo versterker. Het werkt vast, maar effect moeilijk in te schatten. Dus voor volledig aftermarket gegaan en erg tevreden met het resultaat. En door veel marktplaats te shoppen heb ik weinig uitgegeven en de bekabeling kwam uit eerdere eigen auto's.