OceanRace schreef:Bedankt Alex, het was inderdaad de verlaagde Blue Rebbel van 'denjos'; wat een gave kar en wat een held om hem zo te configureren!
Ik had de kleur bij dealer gezien (Den Haag), maar durfde dat toch echt niet aan. Kun je echt niet meer incognito de weg op voor een halfje wit bij de bakker zonder dat het hele dorp het weet!
Thuurc, voor sommigen maakt dit uit, mijn moeder kocht een Toyota Aygo, er stond 1 fel rood met witte race strepen (ik vind dat wel cool), zij heeft bewust voor een saaiere silver metallic gekozen omdat zij niet wil dat iedereen weet waar ze is.
Mij maakt het niet uit iedereen herkent me auto overal, dus het is puur persoonlijk
RIDES:
Dodge Magnum
VW Corrado G60
EXIT: Audi A4 B6 3.0 V6 30V QUATTRO Volvo S40 2001 Polo G40 Genesis
Dat ik die grote, ver uit elkaar staande letters niet mooi vind heb ik al gezegd maar bovenstaande foto met een weggewerkt kenteken geeft wel een verkeerd beeld. Zo ziet het er wel héél erg kaal uit. Overigens vind ik die gele kentekenplaten spuuglelijk en dat al vanaf het moment dat ze in 1978 werden ingevoerd !
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Ik vind eigenlijk met letters wel zo mooi. Ik had er nog nooit over nagedacht, dat je ze weg zou willen hebben. Maar als ik zou mogen kiezen - en dat is niet aan de orde - zou ik ze laten zitten. 't Wordt mij een te kale kont...
Roel
2/2007 - 8/2016 - Volvo V70 D5 Edition II - BlackSapphire - MY 2004
8/2016 - Volvo V60 T4 Momentum - Savile Grey - MY 2011
- De vreugde van een lage prijs, duurt korter dan de ergenis van een slechte kwaliteit -
Ik heb in het bestelproces al gekozen voor het achterwege laten van model en type. Mochten ze toch in het dashboardkastje liggen dan stuur ik ze met alle plezier op.
Ik ben er ook over aan het nadenken .. als het eerst volgende weekend wat properder weer is begin ik met V60 en de dealersticker er af te halen, misschien heb ik dan wel ineens de smaak te pakken VOLVO te verwijderen .. hou je op de hoogte met een foto!
@Lancer: sommigen vinden het misschien wel erg kaal, maar ik vind het onwijs strak staan.
Geweldig mooie kleur ook voor een S60!
Is dit (op het nummerbord wegpoetsen na) een foto, of het betere photoshop werk?
OceanRace schreef:...(op het nummerbord wegpoetsen na)
Is niet weggepoetst of gefotoshopped, het is de nieuwe serie. Omdat ze zo'n dom systeem hanteren weten ze nu niet meer hoe ze de cijfers en letters door elkaar moeten hutselen ! :twisted:
Rob
MINI John Cooper Works ; Land Rover Defender Td5 110 HT ; Jaguar XK Coupé 4.2 V8 (staat volledig gepreserveerd in opslag) ; Iseki Landhope 165 trekkertje ; Motor: Harley Davidson Heritage Softail ; Toy for boys: Yamaha XT1200ZE.
Ja, tis best wel verwarrend; VOLVO bijelkaar; V O L V O ver uitelkaar; nu helemaal niet meer?
Blijkbaar zien ze dan bij Volvo zelf ook wel wat in een 'kale kont'... of mogen er nu alleen nog maar Lease rijders er één bestellen, gezien de geplaatste stelling :bday:
De kont van Lancer is kaal, zonder photoshop. Het klinkt mogelijk wat raar maar is echt waar, ik heb het met mijn eigen ogen gezien.......en ook dat klinkt raar.
lijmresten verwijderen met thinner? zou het niet doen.
Siebert schreef:Helemaal mee eens. D'R AF MET DIE 'RECLAME'! Bij al m'n auto's tot nu toe was dit 1 van de eerste dingen die ik aan heb gepakt. Al die lelijke logo's d'r af. Alleen maar onrustig druk, bederft de 'lijnen' van de auto. Zelfs bij m'n huidige 945 d'r af gehaald. Met de föhn en dan heel voorzichtig er af halen. Lijmresten verwijder je het makkelijkst met thinner. Omdat m'n 945 van 1996 is, zie je dan wel 'verschil' in de lak. De lak onder het logo blijft namelijk goed geconserveerd. Maar goed, commandant van grof naar fijn, wax daarna en het verschil is nihil.
Veel Franse auto's hebben zo'n 'centreer gaatje', dan heb je inderdaad een probleem. Geen idee of de modernere Volvo's dit hebben...