Geplaatst: 04.04.2013 - 16:37
haha. ik zal het even aanpassen...!
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
Ik ben net een grote voorstander van de dubbele laadbodem. 95% van de tijd heb je maar een fractie van je kofferruimte nodig. Dan gaat de laadvloer in pyramide-modus en kan ik m'n laptoptas rechtop zetten, en daarnaast de plastic tas van de supermarkt aan de daarvoor voorziene haakjes ophangen. Gedaan met rondrollende appels in de koffer en eens zo gemakkelijk uitladen van de auto omdat je er niet helemaal in moet duiken op zoek naar zaken die helemaal achterin de koffer liggen.automaiti schreef:Volvo V40 D2 R-design review
...
Hierbij teken ik wel aan dat we bewust niet hebben gekozen voor de laadvloer op 2 niveaus. Leuk dat je dan een vlakke laadvloer creëert met de achterbank naar voren geklapt maar het vreet de diepte (± 10 cm) weg uit je kofferbak. Daarnaast is het frame waarop de laadvloer rust ook nog eens een ruimtevreter. Mijn advies, niet doen, want het gaat echt ten koste van het praktisch nut van je kofferruimte.
...
Iemand op het forum heeft me er ook op moeten wijzen, maar als je lang op de 'Exit'-knop drukt komt er een menu tevoorschijn waar je met het scroll-knopje kan wisselen tussen de verschillende functie's! Het kan dus wel, maar toegegeven: ik gebruik nog steeds de knopjes op het dashboard. Net dat beetje sneller ...automaiti schreef: ...
Waarom kan je nu niet via de scrollfunctie in een hoofdmenu komen waarbij je vervolgens (bijv. in het zicht van je centrale TFT display) kan kiezen uit de diverse hoofdmenu’s Radio, My Car, Navigatie, Telefoon en Audio? Naar de desbetreffende extensie scrollen, drukken en je zit in het gewenste menu en kan zo dieper het systeem in. Nu moet je eerst steeds de knoppen op het middenconsole bedienen. Werk aan de winkel Volvo programmeurs….!
Iemand op het forum heeft me er ook op moeten wijzen, maar als je lang op de 'Exit'-knop drukt komt er een menu tevoorschijn waar je met het scroll-knopje kan wisselen tussen de verschillende functie's! Het kan dus wel, maar toegegeven: ik gebruik nog steeds de knopjes op het dashboard. Net dat beetje sneller ...[/quote]. Ik heb dit vandaag ook per toeval ontdekt op mijn v60Fietsventje schreef:]
...
Waarom kan je nu niet via de scrollfunctie in een hoofdmenu komen waarbij je vervolgens (bijv. in het zicht van je centrale TFT display) kan kiezen uit de diverse hoofdmenu’s Radio, My Car, Navigatie, Telefoon en Audio? Naar de desbetreffende extensie scrollen, drukken en je zit in het gewenste menu en kan zo dieper het systeem in. Nu moet je eerst steeds de knoppen op het middenconsole bedienen. Werk aan de winkel Volvo programmeurs….!
Na de BMW 318 d touring hebben we ter overbrugging tot beëindiging lease achtereenvolgens een Audi A4 avant en Peugeot 508 SW gereden. Allemaal voorwielaandrijvers. Met de Audi onvoldoende rijervaring, met de Peugeot wel en dat vond ik een afstandelijke auto en op hoge snelheden niet zeker voelen. De Volvo geeft mij weer dat vertrouwenwekkende gevoel dat ik van de BMW gewend ben. Als moet ik toegeven dat BMW tot de absolute top behoort. Maar de voorwielaangedreven V40 slaat beslist geen modderfiguur. Verre van dat. Nee het went snel en stelt bijv. de Peugeot in zijn schaduw. Nu heeft het (vorige) doorontwikkelde Ford Focus onderstel waarop deze V40 staat ook wel een heel erg goede reputatie.ex-Mooseman schreef: Hoe ervaar jij de overstap van achterwielaandrijving (BMW) naar een voorwielaangedreven Volvo? Ik vond het een grotere gewenning dan omgekeerd.