Pagina 3 van 3

Geplaatst: 24.03.2013 - 12:55
door Marc Apeldoorn
Bmw rijdt sowieso goed....
Vraag me wel af hoelang dat heel blijft

Geplaatst: 25.03.2013 - 01:42
door Thom
-edit-

Geplaatst: 25.03.2013 - 10:27
door Johann
T5 handbak nu ook al verdwenen?

Geplaatst: 25.03.2013 - 12:17
door Discovery
Lijkt er wel op. En dan denk je schakelpaddles te nemen om het nog een beetje sportief te maken, kan dat ook weer niet op een T5 :shock:

Geplaatst: 26.03.2013 - 17:51
door Nuggie
Als ik deze prijzen zie dan heb ik nét op tijd nog een MY 2013 D4 Nordic Plus besteld!

Allemachtig, wat een verschil!

Geplaatst: 26.03.2013 - 22:36
door lint
Nuggie schreef:Als ik deze prijzen zie dan heb ik nét op tijd nog een MY 2013 D4 Nordic Plus besteld!

Allemachtig, wat een verschil!
Misschien is dat grote prijsverschil wel de oorzaak van de korte looptijd van dit actiemodel.

Geplaatst: 26.03.2013 - 23:38
door Thom
Neuh, de LE was ook enorm scherp. Gewoon even afwachten waar men straks mee komt, de 'gewone' uitvoeringen werden en worden toch nauwelijks verkocht. Nu de D2 echter in de 20% valt kan t wel zo zijn dat men minder royaal wordt qua prijs/uitrusting.

Geplaatst: 28.03.2013 - 09:52
door cego56
Fulaks schreef:Die nog niet
Iemand enig idee wanneer de prijslijst van de nieuwe XC70 online zal staan?

Geplaatst: 28.03.2013 - 10:01
door Bobbie
Thom schreef:Neuh, de LE was ook enorm scherp. Gewoon even afwachten waar men straks mee komt, de 'gewone' uitvoeringen werden en worden toch nauwelijks verkocht.....
Heb je een punt, maar zouden ze dit jaar nog met een LE komen....

Geplaatst: 28.03.2013 - 23:44
door cego56
cego56 schreef:
Fulaks schreef:Die nog niet
Iemand enig idee wanneer de prijslijst van de nieuwe XC70 online zal staan?
Staat online nu.

Geplaatst: 08.04.2013 - 17:38
door Fulaks
Fulaks schreef:Als er op D4 tussen handbak en automaat zo weinig verschil zit in CO²-uitstoot, moet dat bij de D5 toch ook mogelijk zijn, zou ik denken.

Ik denk dat de redenering van Volvo wellicht is dat D2, D3 en D4 het meest verkocht gaan worden, de D5 wordt een kleine niche, dus daar gaan ze geen grote investeringen aan doen. Misschien jammer, maar begrijpelijk. En wie D5-vermogen wil, moet maar wachten op de nieuwe motorenlijn.
Ik zie nu dat bij de XC60 ook D3 en D4 automaat niet met start/stop zijn uitegerust (en dus hogere CO²), terwijl dit op de V70 en S80 wel het geval is. Vreemd.