Shuffle usb harddisk

In deze rubriek alle vragen en opmerkingen die met beeld en geluid te maken hebben voor alle modellen.
Cavallino
4th Gear member

Meeratne schreef:
Cavallino schreef:
rsnhakan schreef:Ik heb ongeveer 90GB aan muziek in de auto. Ik moet een minuut of twee wachten tot ik door de lijst heen kan scrollen. Shuffle door alle mappen heen werkt niet. Maar shuffle op een individuele map werkt wel. Erg jammer maar het is niet anders.
Hoe kun je binnen een map "shufflen" met Sensus? Ik dacht dat de shuffle functie altijd over alle mappen ging, maar misschien mis ik een instellingsmogelijkheid?
Als je een nummer uit de gewenste map speelt, kan je op ok klikken, dan druk je op map herhalen en dan ook willekeurige volgorde.

Als je map herhalen niet aan hebt staan, doet hij shuffle over alle mappen.
Kijk! Dank je wel. In de C30 kon je 'shuffle map' en 'shuffle alles' afzonderlijk aanvinken, hier werkt het dus anders.
Volvo V40 T4 Summum Polestar
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
pvdwaal
3rd Gear member

Herkent de V40 meerdere partities op een HDD en kan je ertussen navigeren?
V40 D2 R-Design Ice White (foto's vanaf post #2)

- Audi A3 1.4TFSI DSG-7 Ambition Proline, ABT tuned @150pk@270Nm, Arubablauw, 18";, getinte ruiten rondom
- Seat Ibiza FR TDI, ABT tuned @160pk@380Nm, geel, complete bodykit, 2x dubbele 90cm uitlaten, zeer donker getinte ruiten rondom
- 3x Renault Clio
Morri
2nd Gear member

Ah, Shuffle topic gevonden!

Ik heb dit probleem dus ook vandaag ontdekt. eerste HDD van 750GB (WD) deed het niet, nu mijn Philips 150GB HDD die het wel doet.

Laden duurt idd een paar minuten.. maar spelen begint meteen met het laatste nummer wat geladen was.

Nummers in max 3 mappen diep, maar zodra ik de SHUFFLE optie gebruik gaat het mis.
Ik kan niet nog 10x doorklikken, maar meteen bij het eerste de beste nummer kan ik niet op verder klikken en daarnaast speelt hij telkens datzelfde nummer.

Shuffle wordt dus niet gebruikt momenteel.. dit moet toch wel in een software update opgelost kunnen worden...?
Ik gebruik altijd shuffle en speel zelden tot nooit een hele map af in volgorde..
Daarnaast vraag ik me af:
1. Waarom werkt dat zoekknopje (rechtsboven) niet als je je in je USB mappen zit?
2. Kan je niet spraakgestuurd muziek zoeken? Ik dacht dat overal kon en niet alleen in SCT (waar ik het overigens ook nog niet overal werkende heb...)
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
Voskuh
2nd Gear member

1 - Zoeken werkt bij mij perfect.
2 - Alleen de navigatie en telefoon is spraakgestuurd.
3 - Shuffle werkt ook bij mij prima
4 - Misschien is de usb ook niet bedoelt voor grote usbschijven.
bmw 520, bmw 318, renault 5 gt turbo, opel kadett, mitshubitsi colt, nissan micra, peugeot 206, peugeot 206 roland garros, vw polo, deawoo nubira, ford focus station, seat leon 1, audi coupe (oer), subaru impreza, seat leon 2, toyota prius

Volvo V40 R-design !!
Morri
2nd Gear member

Voskuh schreef:1 - Zoeken werkt bij mij perfect.
2 - Alleen de navigatie en telefoon is spraakgestuurd.
3 - Shuffle werkt ook bij mij prima
4 - Misschien is de usb ook niet bedoelt voor grote usbschijven.

1. Er gebeurd helemaal niks als ik erop druk... ik verwacht het toetsenbordje..
2. SCT Spotify is weldegelijk spraakgestuurd las ik in de beschrijvingen. Zie ook (ong. na 1 minuut):

Er zit ook een optie linksonderin het schermpje (de knop op het stuur roept de gewone spraakbesturing aan), maar deze op het scherm werkt niet bij mij.. niet beschikbaar geeft de melding aan.
3. vreemd..
4. Zal het nog eens met een 1GB FAT32 stick proberen, maar dacht dat ik daar hetzelfde mee had..
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
Mike Philippens
3rd Gear member

D2 schreef:Ik ben alleen niet van de apples (mot geen itunes op mijn computer!), maar -in het verleden iig- verkocht Creative ook hele mooie spelertjes.
Daarom haat ik Apple nog meer. Ze hebben nl de enige speler die door vrijwel alle auto's native ondersteund wordt. Ik heb alles lossless op mijn iPod Classic 170Gb staan en dat werkt perfect. Een andere mediaspeler is niets meer dan een usb harddisk. Dus als je lossless wilt afspelen, kun je dat niet via de interface van de auto.

Ik ben zeker niet van de Apple afdeling, maar die iPod is het enige apparaat van die mannen waar ik blij mee ben. En je hebt geen iTunes nodig. Ik gebruik Sharepod. Dus als je een iPod Classic op de kop kunt tikken, zit je bebeiteld. Een touch is teveel van het goede, tenzij je Apple liefhebber bent en het ding nog voor andere dingen gebruikt. Mijn Classic woont in de auto. Zo'n ultrakort kabeltje gekocht (paar cm) en hij komt mijn armleuning alleen maar uit om te tanken.
Afbeelding
Cavallino
4th Gear member

Shuffle werkt nog steeds niet, heb het weer aangegeven bij de dealer en die kijkt ernaar bij de volgende beurt, maar ik denk dat ik ermee moet leren leven.
Volvo V40 T4 Summum Polestar
Volvo C30 1.8 Sport
Alfa Romeo 147 1.6TS Veloce
Mork
2nd Gear member

iPod Classic 170Gb staan en dat werkt perfect
Dan toch ook nog maar een classic gekocht, zoals zovele schrijven werkt dat het beste voor je muziek.

Kan je je ipod classic ook gebruiken in diskmodus om bv films (Divx) af te spelen ?
V40 R-Design T3|Caspian Blue|Business Pack Pro|Winter Line|Premium Sound
Mike Philippens
3rd Gear member

Mork schreef:Kan je je iPod classic ook gebruiken in diskmodus om bv films (Divx) af te spelen ?
Geen idee. Ik kijk alleen films op een bigass scherm in mijn huiskamer. Geen tijd voor tijdens het rijden ook... ;)
Afbeelding
Mork
2nd Gear member

Geen tijd voor tijdens het rijden ook
Nee dat is gevaarlijk!, maar sta vaak genoeg in de file en ook best wel eens zo goed als stil. (nee niet voor de coentunnel! :-))

Dan leek het me wel handig als je je ipod zowel als ipod kan gebruiken en als memorystick-usb harddisk
V40 R-Design T3|Caspian Blue|Business Pack Pro|Winter Line|Premium Sound
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen A-V-N”