Pagina 3 van 3
Geplaatst: 30.12.2013 - 08:53
door RichieB
Dus je hoeft er niets voor te doen, maar krijgt wel een leuke deal? Dat is een kant van VCNL die ik nog niet ken!
Geplaatst: 30.12.2013 - 11:11
door tomtom
Ik denk niet dat je de SCT dan mag hacken Richie

!!
Geplaatst: 30.12.2013 - 11:36
door Jaromir
Haha o.a.

Geplaatst: 30.12.2013 - 15:35
door RoaldH
Hahah.

Geplaatst: 30.12.2013 - 16:02
door Autozoeker
hmm dat is de enige manier om SCT te slijten toch

Geplaatst: 14.01.2014 - 09:05
door Poni
Vandaag heb ik de demo auto (MY13) van Hooftman mee.
Ik zie dat deze nog is uitgerust met het oude camera gebaseerde BLIS systeem.
Nou heb ik dat ook op de S40 zitten en dat functioneert niet erg goed.
Op de MY14 zit ee radarsensor gebaseerde BLIS met antennes in de achterbumper (zij gedeeltes daarvan).
Dus voor de PIHs is dat wel uniek voor de MY13.
Geplaatst: 14.01.2014 - 12:59
door Autozoeker
ja klopt heb daar wel veel storingen in das wel minder
Geplaatst: 14.01.2014 - 14:43
door RichieB
Maar dus niet uniek voor PIH want andere MY13 Volvo's hebben dit ook.
Re: Unieke aspecten V60 PIH MY13 Pure Limited?
Geplaatst: 23.01.2014 - 23:49
door JoostV60
Jaromir schreef:
Wat viel je tegen aan de outlander proefrit?
Sorry. Even een tijdje niet meer op het forum geweest
Het was vooral de afwerking die mij heel erg tegenviel. Vreselijk veel plastic en goedkope materialen.
Daarbij kwam de motor. Ik heb wel vaker met cvt gereden, maar die 2.0 begon zo vreselijk hoog in de toeren te janken dat ik het idee kreeg weer in een dafje te zitten! Daar zou ik het echt geen 5 jaar in volhouden.
Re: Unieke aspecten V60 PIH MY13 Pure Limited?
Geplaatst: 24.01.2014 - 16:04
door RoaldH
JoostV60 schreef:
Sorry. Even een tijdje niet meer op het forum geweest
Het was vooral de afwerking die mij heel erg tegenviel. Vreselijk veel plastic en goedkope materialen.
Daarbij kwam de motor. Ik heb wel vaker met cvt gereden, maar die 2.0 begon zo vreselijk hoog in de toeren te janken dat ik het idee kreeg weer in een dafje te zitten! Daar zou ik het echt geen 5 jaar in volhouden.
Klopt. Een proefrit (eind 2012) in de normale Outlander met CVT was zo'n afknapper, dat ik naar een v60 ben gaan kijken.