Hebbes! V40 R-Design - Black Sapphire Metallic

Geleverd vanaf bouwjaar 2012, in de basisversie V40, de stoere V40 CrossCountry en de sportieve V40 R-design
Morri
2nd Gear member

Aangezien ik nog twijfel....doe de poll!
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
Morri
2nd Gear member

Morri schreef:Ik kreeg van de dealer te horen dat door Rica (meer over gelezen op dit forum) wordt uitgevoerd en dat dit niet onder de Volvo fabrieksgarantie valt.

Lijkt mij echter ook dealergarantie, maar ik heb Niham ook even gemaild hierover.
Nou, het tunen gaat over.. van de leasemaatschappij mag het niet..
*V40 D2 R-Design Plus Line | Black Sapphire Metallic | Business pack Pro | Premium Sound | Scandinavian Line | Verwarmbare voorstoelen | Verlichtingspack 2 | Verwarmbare voorruit | Sensus Connect Touch - met navigatie | Dakspoiler (met vinnen) | 18"; Brock B27 zomervelgen
iggiman
2nd Gear member

welke LM heb je ? Ik heb trouwens voor zilver gekozen in je poll :)

Staat mooi icm met zwart.
Morri
2nd Gear member

iggiman schreef:welke LM heb je ? Stern Ik heb trouwens voor zilver gekozen in je poll :)

Staat mooi icm met zwart.

Thanks voor de vote!
E10
2nd Gear member

Ik heb gestemd op zilverkleurig. Beetje accent vind ik wel mooi. Daarom heb ik voor mijn eigen bestelling gekozen voor zwarte spiegelkappen op een Electric Silver R-design uitvoering.
V40 D2 R-design MY2014 | Sportchassis | Electric Silver | Business Pack Pro | Premium Sound | Winter Line | Keyless Start | Extra getint glas achter | Panoramisch dak | 18 inch Midir | High Performance spoiler | Zwarte spiegelkappen |
guidov
2nd Gear member

Zilver natuurlijk toch? Anders had je net zo goed een sumum kunnen nemen met een diffuser van de r design er op. Dat zilver silk is toch juist een kenmerk van de r-design?
D2 R-Design Titanium Grey, BPP, Winterline, donkere ramen vanaf b stijl + Sunblinds, geen type en model aanduiding, afneembare trekhaak, silver visions 4*

Afbeelding
iggiman
2nd Gear member

Met Guidov eens! :)
jhartog
2nd Gear member

ik heb ook zitten twijfelen tussen R-Design (met zwarte spiegelkappen) of een Summum. Uiteindelijk gekozen voor Summum (wel met styling kit), ook omdat ik vaak zakenrelaties mee heb rijden en ik de Summum een zakelijkere uitstraling vind hebben.
Volvo V40 D2 MY14 - Summum Black Sapphire, Business Pack Pro, Park Assist Pilot, BLIS, Dual Xenon, Keyless Drive; Exterior Styling Kit & Plastidip
BMW 118i Business edition
Fiat Punto (tijdelijk ivm gestolen Seat...)
Seat Leon 1.9 TDI
Morri
2nd Gear member

Het gaat zilver worden :-)

Ik reed gisteren in Brussel, een hele trailer gespot met splinternieuwe D2's!
iggiman
2nd Gear member

Dat was zeker een mooi gezicht morri?

Ow en trouwens ik zou als ik jou was de belastingdienst niet benaderen inzake het tunen van een leaseauto.

Ik meen namelijk dat de belastingdienst dan met terugwerkende kracht alsnog 25% bijtelling hanteert. Ik zal dit proberen te verifieren.

Verder heb ik even contact gehad met Niham en zij tunen inderdaad de volvo v40. De klant blijft overigens wel aansprakelijk! Dus helaas geen fabrieksgarantie. wel gaf hij aan dat zij altijd meedenken en mochten er problemen zijn dat ze dan de tuning ongedaan maken en alsnog de problemen proberen te verhelpen.
Morri
2nd Gear member

iggiman schreef:Dat was zeker een mooi gezicht morri?

Ow en trouwens ik zou als ik jou was de belastingdienst niet benaderen inzake het tunen van een leaseauto.

Ik meen namelijk dat de belastingdienst dan met terugwerkende kracht alsnog 25% bijtelling hanteert. Ik zal dit proberen te verifieren.

Verder heb ik even contact gehad met Niham en zij tunen inderdaad de volvo v40. De klant blijft overigens wel aansprakelijk! Dus helaas geen fabrieksgarantie. wel gaf hij aan dat zij altijd meedenken en mochten er problemen zijn dat ze dan de tuning ongedaan maken en alsnog de problemen proberen te verhelpen.
Dat was inderdaad een mooi gezicht!

Ik hoop dat ik vandaag of morgen uitsluitsel krijg of ik de mijne nu over zo'n 2 weken krijg of toch tot oktober moet wachten (hoop ik niet).

Niham heeft mij hetzelfde gemaild.
Maar de dealer waar mijn auto besteld is heeft mijn vraag doorgemaild aan de leasemaatschappij en die wezen het meteen af.. dus tunen gaat sowieso niet gebeuren..
Morri
2nd Gear member

Het wordt oktober aangezien er toch niks geregeld is...

Ben dr klaar mee.
:cry:
jhartog
2nd Gear member

Morri schreef:Het wordt oktober aangezien er toch niks geregeld is...

Ben dr klaar mee.
:cry:
Balen!
straks krijgt je collega jouw volvo als voorloopauto :P
Volvo V40 D2 MY14 - Summum Black Sapphire, Business Pack Pro, Park Assist Pilot, BLIS, Dual Xenon, Keyless Drive; Exterior Styling Kit & Plastidip
BMW 118i Business edition
Fiat Punto (tijdelijk ivm gestolen Seat...)
Seat Leon 1.9 TDI
Morri
2nd Gear member

Hahaha (boer met kiespijn)
Dan krijgen ze mijn huidige auto ook weer op de parkeerplaats.
:-p
Morri
2nd Gear member

Auto staat bij de dealer! Net gebeld.

Nu nog wachten tot oktober #^*@!)^*!#^$)!^#)^#)^*$
LightStar
4th Gear member

Morri schreef:Auto staat bij de dealer! Net gebeld.

Nu nog wachten tot oktober #^*@!)^*!#^$)!^#)^#)^*$
Au! das nog lang.... geen mogelijkheid dat je hem eerder kan krijgen ?
Afbeelding Volvo V40 D2 R-Design MY13, Black Sapphire, Intro, Winter, Dynamic Line

Afbeelding Seat Mii Dynamic Sport MY14, Tornado Red, Drive Pack
Volvoman
7th Gear member
Contacteer:

Tuurlijk, gewoon zelf betalen!
Bert-Jan Nijhuis
VOLVO V60 T5 Inscription Pebble Grey MY2019
VOLVO SCALE MODELS in WORLD OF VOLVO Göteborg
VOLVO MODEL CARS op Facebook en Instagram
Morri
2nd Gear member

Haha, nou.. ik zal eens vragen wat het kost zo eerder inleveren, volgens mij wel aardig wat. Maar ik zit nog 55.000 onder mijn km onder mijn contract met de huidige auto, dus dat compenseert misschien ook wat, die minder km's.

Ik kon het toch niet laten, ben even wezen kijken zaterdag.. hij is wel gaaf... andere spoiler moet er nog wel op.

Grappig ook die Premium sound speaker bovenop het dashboard.
Morri
2nd Gear member

Kont
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
The Volvoboy
7th Gear member

Ah, dan heb ik jou afgelopen zaterdag foto's zien staan maken :D
Koen

'98 - Volvo V70 2.3 T5 SE - LPi - Garnet Red Metallic - 17'' Comets - 560.000km - Afbeelding
'96 - Volvo 960 2.5 24V aut. Oxford - Dark Olive Pearl - 16" Uranus - 332.000km
'97 - Volvo V70 2.3 T5 aut. - Nautic Blue Pearl - 16" Perfo - 325.000km
'98 - Volvo V70 2.5T aut. - Black Stone solid - 16'' Perfo - 291.000 km

'97 - Volvo V70 2.5 10V - LPi - Midnight Blue - 16'' Perfo - 272.000 km
'11 - Kia Picanto 1.0 - Blue Metallic - 32.000 km
Plaats reactie

Terug naar “V40”