De dealer kan er niets aan doen.bart simpson schreef:niet netjes van de dealer? wat kan die er aan doen?
De dealer kan de verantwoordelijke er op aan spreken dat het geheel geen schoonheidsprijs verdient en reclameren bij de verantwoordelijke.
De dealer kan er niets aan doen.bart simpson schreef:niet netjes van de dealer? wat kan die er aan doen?
Mijn Pure Limited heeft dezelfde witte stiksels.Rutger1972 schreef:RoaldH,RoaldH schreef:Ja, ik zou dan echt zwarte stiksels verwachtenDriverV70 schreef: Nou, nou de witte stiksels op de hoes, slaat als een tang op een varken.... Even langs Ede dan maar?
Ik kan de pookhoes van jouw model (my13) kopen voor 145 euro ... maar wil eerst kijken of ik toch niet een oplossing kan realiseren ..
Als ik naar Ede zou gaan zou ik het stiksel willen van de stoelen .... zou hem namelijk uniek maken
En, wat zei Volvo toen je dat voorlegde?DriverV70 schreef:Ik vind dat Volvo dit niet mag laten gebeuren en daarom nu moet oplossen.
Moet nog gebeuren. Wordt vervolgd....... HelaasBen schreef: En, wat zei Volvo toen je dat voorlegde?
Helemaal met je eens. En bovendien blijkt uit dit soort knulligheden maar weer eens dat Volvo graag premium wil zijn, maar dat niet waarmaakt (pretendeer het dan ook niet, denk ik dan!).DriverV70 schreef: Waar gaat dit over. Ik vind dat Volvo dit niet mag laten gebeuren en daarom nu moet oplossen.
+1 als het niet staat zal ik daar ook niet mee akkoord gaan.friend schreef:Ik zou/zal mij zeker hier druk over maken, ik krijg zwarte stoelen en heb met meerkosten (waarom?? is geen extra handeling bij af-fabriek) een zwart stuur genomen, en straks mogelijk witte stiksels op de pookhoes. Dat zal ik niet accepteren.
Voor een paar tientjes zijn de stiksels bij vrijwel elke leerbewerker wel te vervangen. Maar ik ben van mening dat Volvo dit moet regelen.