maximale snelheid
-
- 1st Gear member
Hallo allemaal!
Vanochtend telefonisch gesproken met de verkoper, kreeg geen reactie op mijn mail. Ze adviseerden mij naar een garage te gaan en het iig te laten lezen. Dat maar gelijk gedaan. Lokaal bedrijfje, super vriendelijk en gelijk tijd voor mij gemaakt. Bleek de tube die lucht naar de turbo blaast, doorgebrand te zijn. Dit hebben zij gelijk fixt. Even gechekt door een ritje te maken en toen kwam ik met een big smile terug bij deze garage. Dat was het probleem. Voor 45 euro was ik klaar. Heb ze met een extraatje bedankt.
Dus ik hoop die Fiat Dukato, die met mij een spelletje speelde op de snelweg, tegen te komen. Dan krijgt hij een pak slaag van mij terug.
Als er meer aan de hand is, horen jullie het. Voorlopig ben ik verlost van mijn frustraties.
Vanochtend telefonisch gesproken met de verkoper, kreeg geen reactie op mijn mail. Ze adviseerden mij naar een garage te gaan en het iig te laten lezen. Dat maar gelijk gedaan. Lokaal bedrijfje, super vriendelijk en gelijk tijd voor mij gemaakt. Bleek de tube die lucht naar de turbo blaast, doorgebrand te zijn. Dit hebben zij gelijk fixt. Even gechekt door een ritje te maken en toen kwam ik met een big smile terug bij deze garage. Dat was het probleem. Voor 45 euro was ik klaar. Heb ze met een extraatje bedankt.
Dus ik hoop die Fiat Dukato, die met mij een spelletje speelde op de snelweg, tegen te komen. Dan krijgt hij een pak slaag van mij terug.
Als er meer aan de hand is, horen jullie het. Voorlopig ben ik verlost van mijn frustraties.

- Jé Lé
- 2nd Gear member
Ook gelijkaardig voorgehad. Auto begon echt te fluiten en te "pssshten" bij schakelen. Dacht eerst "wow, nu maakt men luchtfilter wel echt lawaai seg (heb een sportfilter
" daarna op autosnelweg trok die neit meer :s. Rook zoals een gek, maakte een camion geluid maar ging zo traag als een slak...
Bij mij was de slang tussen turbo en intercooler inlaat losgesprongen...
geen idee hoe of wat, maar bumper enzo losgemaakt, jubileeclip terug vast gemaakt en zit er nog steeds op nu. Blijft me nog altijd een raadsel hoe het gebeurd is mja
blij voor jou dat het maar 45+extraatje gekost heeft
fijna vakantie alvast

Bij mij was de slang tussen turbo en intercooler inlaat losgesprongen...
geen idee hoe of wat, maar bumper enzo losgemaakt, jubileeclip terug vast gemaakt en zit er nog steeds op nu. Blijft me nog altijd een raadsel hoe het gebeurd is mja

blij voor jou dat het maar 45+extraatje gekost heeft

fijna vakantie alvast
- Rutger
- 4th Gear member
- Contacteer:
Fijn joh, gelukkig viel het allemaal mee. Nu alleen nog je cd speler?
Volvo V50 |Business Pack| S&S | 2010
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
|Volvo C30 NL & Be op Facebook |
- lint
- Geartronic member
Inderdaad is dat de standaard opmerking van een verkoper als de klant met iets komt wat de verkopende partij mogelijk geld kan kosten!
Gewoon aanspraak maken op de Bovag garantie.
Gewoon aanspraak maken op de Bovag garantie.
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976