Geplaatst: 26.09.2013 - 08:16
NeeiRay schreef:@Ben hebben ze ook iets gezegd over de ondersteuning van de D6 voor de Volvo On Call app op Windows Phone?
Welkom op Volvo-Forum.nl - Het forum voor alle Volvoliefhebbers
https://www.volvo-forum.nl/
NeeiRay schreef:@Ben hebben ze ook iets gezegd over de ondersteuning van de D6 voor de Volvo On Call app op Windows Phone?
Af en toe crasht de app als ik op het kaartje druk.RichieB schreef:Bij mijn inderdaad ook een crash. @ferretje: jij kan wel nog het grafiekje zien door op het kaartje van een rit te klikken?
zolang het alleen de app is die af en toe crasht maak ik me geen zorgenRoaldH schreef:Af en toe crasht de app als ik op het kaartje druk.RichieB schreef:Bij mijn inderdaad ook een crash. @ferretje: jij kan wel nog het grafiekje zien door op het kaartje van een rit te klikken?
Ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Ipad of android maakt niets uit. Ik heb de account gegevens verwijderd en opnieuw aangemaakt. Geen verschil. Ik kan de oplading nu helemaal niet meer starten. Heeft iemand hier al een oplossing voor?goukcher schreef:Ik heb nu sinds afgelopen donderdag een probleempje met de Volvo On Call App: Ik kan nu mijn laadlocaties niet meer zien, de app blijft hangen op "Bezig met bijwerken van u..."
Ik kan nu dus ook geen wijzigingen doorvoeren in de tijdstippen en meldingen die bij deze laadlocaties horen. Voor thuis is dit wel heel vervelend, want nu kan ik het laadproces niet meer laten starten om 23:00 uur als mijn daltarief ingaat.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Of iemand met een vergelijkbaar probleem?
Door montage van het klasse 3 alarm icm met VOC, is mijn premie nog verder verlaagd.Autowina schreef:Nog een klein detail: voor de verzekering was alarm niet nodig omdat er (via on call) track and trace in de auto zit.
Bij mijn MY2013 zat het erin. Maar vlak voordat ik het certificaat voor de MY2014 aan een ander gaf, drukte de NL dealer me op het hart tenminste het alarm bij het hybrid technology pakket te nemen ivm de verzekering.RichieB schreef:Had je dit er nog niet inzitten dan? Volgens mij was dat onderdeel van de Security Line/Pack.
ligt niet alleen aan android. De server van ON call doet af en toe raar. mist ritten, kan locatie niet bepalen van de auto etc. Wat je beschrijft heb ik ook op ios gezien. Paar dagen later werkt alles weer normaal (ook android).Autowina schreef:Ik heb android, maar veel locaties worden niet doorgegeven (pas later als de auto weer ontdekt is). In de rittenadministratie staat de locatie dan ook niet ingevuld, alleen het aantal kilometers.
Op dit moment zou mijn auto nog op een plaats staan waar ik gisterochtend ben geweest en bovendien zou de motor nog aanstaan.
De auto staat echt een paar meter verder, met de auto van een collega ernaast. Bij mijn collega (jawel IOS7) wordt de auto wel herkend.
Ik heb dit al veel vaker gehad helaas.
Ik heb het idee dat het dus meer aan de software of hardware in de auto ligt dan aan de app.
De dealer kent het probleem en probeert Volvo er zoveel mogelijk mee lastig te vallen. Met de komende update zou het probleem verholpen zijn. Mijn dealer dacht dat deze over twee weken al kwam.
Hopen dus maar....
Nog een klein detail: voor de verzekering was alarm niet nodig omdat er (via on call) track and trace in de auto zit.
Ik had het geluk dat ik mijn starttijd van mijn laadlocatie (thuis) net van 23:00 uur naar 16:00 uur gezet had. Daardoor kan ik thuis wel gewoon laden. Ik weet alleen niet hoe dit gaat als ik gewoon overdag thuis ben, en dan zou willen laden.Hhalewijn schreef:Ik heb hetzelfde probleem als hierboven beschreven. Ipad of android maakt niets uit. Ik heb de account gegevens verwijderd en opnieuw aangemaakt. Geen verschil. Ik kan de oplading nu helemaal niet meer starten. Heeft iemand hier al een oplossing voor?goukcher schreef:Ik heb nu sinds afgelopen donderdag een probleempje met de Volvo On Call App: Ik kan nu mijn laadlocaties niet meer zien, de app blijft hangen op "Bezig met bijwerken van u..."
Ik kan nu dus ook geen wijzigingen doorvoeren in de tijdstippen en meldingen die bij deze laadlocaties horen. Voor thuis is dit wel heel vervelend, want nu kan ik het laadproces niet meer laten starten om 23:00 uur als mijn daltarief ingaat.
Iemand enig idee hoe dit op te lossen is? Of iemand met een vergelijkbaar probleem?
Moet de stand dan op "binnen" of "buiten" staan? Ik ga het ook zo maar eens proberen.RichieB schreef:Dan gaat hij dus preconditionen, en daarna laadt hij door? Interessant.