zeker nog wat te vereffenen ivm opa`s fiets

Zo kansleauss.evert65 schreef:Aha , kinderachtig gedrag dus.
zeker nog wat te vereffenen ivm opa`s fiets
Klopt, dat is iets waar ik ook wel eens tegenaan loop als ik met mijn Duits kenteken in NL rijd.diesel01 schreef:Mensen die je er ineens niet meer tussen laten en ook voorrang verlenen schijnt ineens anders te werken.evert65 schreef:vreemd, hoe dat zo?, ik zie vaak zat duutsers op de weg, maar vreemd rijgedrag van nlers heb ik nog nooit bemerktnadeel van een E op Duitse platen zijn NLers die ineens een..kuch..bijzondere rijstijl kregen.
serieus hoor !
zal het ding ooit wel een slecht gerepareerde schade gehad hebbenJCF schreef:Ja geweldige bouwkwaliteit; mijn 940 roest als een oude Renault, mijn V70 niet. (mijn Renault ook niet trouwens)
De 900 serie roest niet of nauwelijks, het is inderdaad meestal niet professioneel herstelde schade die roest geeft.Msuidgeest schreef:Jij schrijft het, ik dacht het.
Ik rij nu in de 5e 900/90-serie en nooit roest gehad. Wel bij de vorige een slecht gerepareerde lakschade.
Ja en needutchlimits schreef:Voor mij kan een magazine niet beslissen welke beter is. Iedereen heeft een eigen voorkeur.