Succes nog even met wachten robbertos!
Ik had het dan ook over een die getuned is, schijnt dat dan de begrenzer verwijderd wordt ( gehoord via mijn dealer). We gaan het zien half december. Alhoewel de topsnelheid uiteraard niet zo van belang is. 350nm bij tussen acceleraties zal toch wel lekker zijn.HakanC schreef:Zelfs met heuvel af is het max 199.. Heel even tikt ie 200 aan en dan weer terug naar 199...
We gaan het meemaken aankomende week, zal bevindingen postenBloemstukje schreef:Mij is verteld dat Rica de garantie overneemt. Naast dat mogelijke lease maatschappijen hier moeilijk over gaan doen (heb ik gelukkig geen last van) zie ik het probleem niet eerlijk gezegd?
Mooie wagen! Tvk Alkmaar?robbertos schreef:Nou ik heb hem hoor! Wat een dikke wagen. Zoveel optiesMoet alles nog even rustig proberen maar zelf inparkeren ging prima haha. Hier wat foto's uit de showroom. Van het weekend zal ik wat mooie foto's maken als het weer dat toelaat
![]()
I
Hij is dus nog niet gechipt. Dat doen ze toch pas bij 2000KM. Dat vonden ze toch beter. Prima! Dan ervaar ik ook het verschilzakraket schreef:Mooi! En, komt ie een beetje vooruit?