Advies voor vakgarage
- XC60T6
- 2nd Gear member
Die conclusie is niet nu pas gemaakt, het is een bevestiging. Aangezien de merkdealer het steevast had over de voorruitcamera die het probleem zou veroorzaken en daadwerkelijk ook een reparatie heeft plaatsgevonden aan 1 van de lenzen, is de radar nooit ter sprake gekomen. Lees anders even het topic opnieuw, werkt verhelderend want sprookjes plaatsen op een forum daar heb ik geen tijd voor. Je mag ook even langskomen en de auto zelf aanschouwen incl werkplaats documentatie, geen probleem.
XC60 3.0 T6 AWD Geartronic MY2009 full options Security Line, High Performance Sound, panoramadak, verlichte instaplijsten, R-Design 2-tone leather, sportonderstel met Four-C-Technologie , 20"; Talitha Dark Grey velgen, Heico exhaust & bumper tuning.
- XC60T6
- 2nd Gear member
Update:
Wat betreft de false positive meldingen, daar komen we niet uit. De computer van de auto is uitgelezen en daar kwam geen melding uit van een ingreep, hoewel deze er wel degelijk was natuurlijk. Omdat het niet in het log staat, bestaat het voor het hoofdkantoor ook niet, einde verhaal, met welgemeende excuses. Voor de zekerheid maar voordat elke rit aanvangt City Safety uitzetten.
Trillingen zijn gevonden door welwillende vakgarage meneer die de schokbrekers aanwees, en dat klopte. Over twee weken is alles afgerond.
Wat betreft de false positive meldingen, daar komen we niet uit. De computer van de auto is uitgelezen en daar kwam geen melding uit van een ingreep, hoewel deze er wel degelijk was natuurlijk. Omdat het niet in het log staat, bestaat het voor het hoofdkantoor ook niet, einde verhaal, met welgemeende excuses. Voor de zekerheid maar voordat elke rit aanvangt City Safety uitzetten.
Trillingen zijn gevonden door welwillende vakgarage meneer die de schokbrekers aanwees, en dat klopte. Over twee weken is alles afgerond.
XC60 3.0 T6 AWD Geartronic MY2009 full options Security Line, High Performance Sound, panoramadak, verlichte instaplijsten, R-Design 2-tone leather, sportonderstel met Four-C-Technologie , 20"; Talitha Dark Grey velgen, Heico exhaust & bumper tuning.
- evert65
- 6th Gear member
wat een bak ellende, zo'n mooie wagen , en ook hier op het forum gelooft zowat geen mens je
ik hoop toch dat er een keer een oplossing komt waar je echt wat aan heb.
of.... knip een paar draadjes door
ik hoop toch dat er een keer een oplossing komt waar je echt wat aan heb.
of.... knip een paar draadjes door
keep calm!, your randomizer is running
- XC60T6
- 2nd Gear member
Ik spendeer uren aan kostbaar onderzoek om mijn eigen waanbeelden in stand te houden, bedoel iets in die richting? Als ondernemer weet ik maar al te goed wat verloren tijd mij kost en beperk ik mijn bevindingen door te zeggen waar het op staat. Dat stuit de fanboys tegen de borst, dat is duidelijk. Daarnaast heb ik al eerder vermeld dat sceptici zich mogen melden om auto & werkplaatsdocumentatie + ANWB rapportage in te zien. Hoe vreemd dat nog geen enkele keyboardridder zich heeft gemeld.
Zolang het gaat om aankoopadvies of onderdelen mag je je zegje doen, echter is er geen voorgekauwde oplossing beschikbaar dan verschijnt de branding-Al Quaida ten tonele om de slechte berichten af te doen als onzin. Een goed staaltje noord-Koreaanse bedrijfsblindheid. Gelukkig zijn er nog mensen die onbekende klachten als een uitdaging zien en de uiteindelijke oplossingen hebben gebracht. Dit moest echter wel via privéberichten gebeuren. Dat zegt al genoeg en dat is spijtig voor een openbaar forum.
Zolang het gaat om aankoopadvies of onderdelen mag je je zegje doen, echter is er geen voorgekauwde oplossing beschikbaar dan verschijnt de branding-Al Quaida ten tonele om de slechte berichten af te doen als onzin. Een goed staaltje noord-Koreaanse bedrijfsblindheid. Gelukkig zijn er nog mensen die onbekende klachten als een uitdaging zien en de uiteindelijke oplossingen hebben gebracht. Dit moest echter wel via privéberichten gebeuren. Dat zegt al genoeg en dat is spijtig voor een openbaar forum.
- Volvo-Forum Beheer
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Wat een frustraties allemaal. Maar om goedwillende hulp af te doen als noord-Koreaanse en Al Quaida toestanden gaat te ver.XC60T6 schreef:Zolang het gaat om aankoopadvies of onderdelen mag je je zegje doen, echter is er geen voorgekauwde oplossing beschikbaar dan verschijnt de branding-Al Quaida ten tonele om de slechte berichten af te doen als onzin. Een goed staaltje noord-Koreaanse bedrijfsblindheid. Gelukkig zijn er nog mensen die onbekende klachten als een uitdaging zien en de uiteindelijke oplossingen hebben gebracht. Dit moest echter wel via privéberichten gebeuren. Dat zegt al genoeg en dat is spijtig voor een openbaar forum.
Het beste.