Ik rij ondertussen dik anderhalve maand in een V60 D4 en ondertussen lekker ingereden. En het is een heeerlijk blok. Ik vermoed dat in de V40 met nog 9pk meer geen enkele leaserijder meer reden tot klagen heeft qua vermogen. Het is wel een enorme stap van de D2 naar deze nieuwe D4!Boreas schreef: Op papier klinkt het prachtig, maar inderdaad - niemand heeft er nog ingereden. Een klein autootje met heel veel vermogen op de voorwielen ....... kun je dat vermogen wel prettig op de weg krijgen en zonder beperkende ingreep van de elektronica. Ja tegen de Autobahn helling op tussen de 130 en 190 is het natuurlijk wel heel nuttig ... Over het werkelijke gebruik hoeven we het natuurlijk niet te hebben, als je die 190 pk inderdaad voortdurend aanspreekt. Voorlopig is de vraag voor mij of deze V40 in rijeigenschappen de vergelijking met Golf GTD en zijn derivaten aan kan. Ik ben dan ook (helaas) geen lease lijder. Maar wat moet een mens met die 190 pk in een V40 beginnen in ons landje - buiten de borreltafel?
Ook grappig dat ze voor dit model in R-Design uitvoering nu 16" Ixion velgen hebben, die waren er toch nog niet?