Ik moest wel boos worden op Volvo want de procedures zijn niet juist geimplementeerd (men was duidelijk onvoldoende op de hoogte, ook over de V-card, zie andere reactie) , bovendien was het Volvo Nederland (die mijn auto wel kende) die ook geen actie ondernam toen ik om acute hulp vroeg!Superfunky schreef:Precies, en dat zie ik dus al. Procedures zijn prima in orde, maar niet correct opgevolgd. Dan moet je niet boos worden op Volvo, dan moet je je (onderhoud-)dealer lynchen!NielsPHEV schreef: aha dus het systeem is niet slecht in die zin dat als de auto in NL goed wordt aangemeld deze ook meteen door VCNL wordt "ondersteunt" en er assitance wordt verleend. jij heb twee keer pech gehad eerst de verkeerde aanmelding en toen de verkeerde procedure. Ik hoop dat alles snel in orde is en je de PIH terug hebt (met vakantie is een V70 overigens handiger kan veel meer in)
Of ze vinden je gewoon niet aardig, dat kan natuurlijk ook! Mijn dealer vind me wel aardig, die loopt dus ook het vuur uit z'n schoenen voor mijn D-bak. Of zou dat komen omdat ik er 3 in één keer ben komen brengen ??![]()
![]()
Welke dealer is het die je zo goed vindt, wellicht kan ik daar ook terecht?