Ja ha, wie heeft het over altijd, in nederland mag het wettelijk nooit.bart schreef:Haha ja af en toe is misschien goed maar ALTIJD ! denk het niet
Er stond een x een artikel in een Duits autotijdschrift over een test met V-power daar was minder verschil in prestatie met FSI motoren als met gewone benzine motoren. Dus ik denk ook dat het verschil in reiniging kleiner is bij FSI motoren.
benzine V power van shell.....
-
- 1st Gear member
- Berichten: 44
- Lid geworden op: 18.05.2005 - 10:15
- PhysicalZen
- 3rd Gear member
- Berichten: 338
- Lid geworden op: 10.05.2005 - 09:33
- Locatie: Limburg
Volgens het articel houdt het de motor schoon en kan het de motor schoon maken afhankelijk van de hoeveelheid reinigende toevoegingen.
Hoe weet men nu hoeveel van dat spul erin zit om de motor ook te reinigen?
Nu kun je ook motorreiniger kopen van wynn's en andere merken. Werken deze hetzelfde? Volgens de beschrijving moet je dit om de x-aantal km herhalen. Filosofie is dat zo'n motorreiniger toegevoed zeker voldoende moet zijn om de motor ook schoon te maken en niet alleen te houden. Maar hoe weet ik nu of de middelen conflicteren met de brandstof (v-power oid) :?:
Hoe weet men nu hoeveel van dat spul erin zit om de motor ook te reinigen?
Nu kun je ook motorreiniger kopen van wynn's en andere merken. Werken deze hetzelfde? Volgens de beschrijving moet je dit om de x-aantal km herhalen. Filosofie is dat zo'n motorreiniger toegevoed zeker voldoende moet zijn om de motor ook schoon te maken en niet alleen te houden. Maar hoe weet ik nu of de middelen conflicteren met de brandstof (v-power oid) :?:
Wat goed is...........kan nog steeds beter!!
To tune..or not to tune..Thats no question
V40d4 r-design, 240 GLE, C303(V70R-V40T4-V40 2.0-480T-480T-440 2.0=exit)
To tune..or not to tune..Thats no question
V40d4 r-design, 240 GLE, C303(V70R-V40T4-V40 2.0-480T-480T-440 2.0=exit)
- Volmar
- 3rd Gear member
- Berichten: 285
- Lid geworden op: 12.09.2004 - 21:45
- Locatie: Beekbergen
Ik heb er zeer positieve ervaringen mee. Rijd een V40TD uit '98bart schreef:Hoe zit het eigenlijk met V-power diesel iemand ervaring?
Nog een oude rampetampdiesel die lekker aankoekt in het blok
als je er iedere dag 80km/h wegen mee rijdt.
Sinds ik V-power tank rijd de auto veel fijner, is veel actiever
op het gas en ik rijd er 50 tot 75 verder mee op een tank.
Als ik met bijv texaco rijd en ik wil flink doortrekken gaat ie
erg rauw lopen in hogere toerentallen. Met V-power blijft ie
soepel lopen. Motor loopt sowieso rustiger en stiller.
Oh ja, hij roet veel minder. Heb trouwens ook de EGR uitgeschakeld,
scheelt ook in de roetuitstoot.
Altijd al geweten dat Shell beter rijd in een oudere diesel, maar dit
effect had ik niet verwacht.
Meerdere malen geprobeerd om weer met andere merken te gaan
rijden, maar telkens als ik weer V-power tankte, merkte ik het
verschil.
Maar dit zal niet met alle auto's zo werken. M'n vriendin rijd ook op
V-power en zelfs zij merkte verschil. (rijdt een Berlingo diesel)
Ook zij kan meer rijden op een tank.
It's only kinky the first time