Mijn mooie s 60 vanochtend gestolen!
- kevinwalter
- 5th Gear member
- Contacteer:
Was laatst ook een item over keyless driving. Ze hielden een ontvanger langs iemand zijn broekzak en de andere had een zender. Hij kon zo in de auto komen, starten en wegrijden... Ben ik blij dat ik geen keyless heb.
- V60 T8 Polestar Engineered, 2020.
- S80 V8, MY2006 SUMMUM, Full options behalve; 4C, alle opties voor de achterbank
- V70R Handbak 2004, TME Uitlaat, downpipe.
- S80 V8, MY2006 SUMMUM, Full options behalve; 4C, alle opties voor de achterbank
- V70R Handbak 2004, TME Uitlaat, downpipe.
-
- 6th Gear member
Ja klopt, keyless is zeker een risico! En bij de vag groep de bekende polensleutel natuurlijk... En als de auto eenmaal open is en de obd poort is aanwezig, dan is het computer aansluiten, nieuwe sleutel aanmelden en gaan. Dat is de reden dat veel vw/audi rijders de obd poort hebben laten verplaatsen en een dummy hebben geplaatst. Een erg effectief middel, als ik de verschillende verhalen op het internet lees. Maar goed de vraag blijft dan, hoe ver moet je gaan om je auto te beveiligen?
@dick, verstandig dat je niet je vin hebt gegeven! En dat er allemaal vreemde types reageren als je een auto verkoopt ben ik inmiddels ook gewend, nadat ik vorig jaar de S80 wilde verkopen. 90% van de emails kwamen uit het oosten van de unie, met vragen over vin nummers, foto's van de kentekenpapieren, je kan het zo gek niet bedenken. Ze hadden gelukkig geen adres en het mobiele nummer dat ik op marktplaats en andere autosites had staan was een tijdelijke prepaid sim only, net als het tijdelijke email adres.
@dick, verstandig dat je niet je vin hebt gegeven! En dat er allemaal vreemde types reageren als je een auto verkoopt ben ik inmiddels ook gewend, nadat ik vorig jaar de S80 wilde verkopen. 90% van de emails kwamen uit het oosten van de unie, met vragen over vin nummers, foto's van de kentekenpapieren, je kan het zo gek niet bedenken. Ze hadden gelukkig geen adres en het mobiele nummer dat ik op marktplaats en andere autosites had staan was een tijdelijke prepaid sim only, net als het tijdelijke email adres.
- V70/2.4D/2003
- 8th Gear member
Lui, maak je geen zorgen. Ik heb de duurste BMW's en Benzen "gejat" zien worden tijdens een demo en allemaal in minder dan 5 minuten en zonder zichtbare schade. Als ze hem willen hebben dan gaat hij mee!
V70 D3 MY12, Caspian Blue
Vigilat ut quiescant
Vigilat ut quiescant
-
- 1st Gear member
jezus,
bale man.... hoop dat ze je auto nog terug vinden/halen..
Dagwaarde en wat je er uberhaupt voor terug krijgt doet mijns inziens niks aan de "liefde" die je voor je auto had....
Lijkt me ook erg eng dat ze in je huis zijn geweest trouwens....
Sterkte iig
bale man.... hoop dat ze je auto nog terug vinden/halen..
Dagwaarde en wat je er uberhaupt voor terug krijgt doet mijns inziens niks aan de "liefde" die je voor je auto had....
Lijkt me ook erg eng dat ze in je huis zijn geweest trouwens....
Sterkte iig
Laatst gewijzigd door Blerkster op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
What good is Horsepower if one doesn't intend to use it? 

-
- 2nd Gear member
Afgelopen vrijdag overeen gekomen met de verzekering dat ik er 12.500 euro voor krijg.
Wel iets anders dan de prijs die ik eerder kreeg te horen!
Heb wel een traantje moeten wegpinken,echt heel erg!
Al met al vreselijk dat ze binnen zijn geweest terwijl wij boven lagen te slapen,en het verlies van de Volvo s 60.
Ik ben al volop aan het zoeken, maar kan geen vergelijkbare vinden!
We hebben een Rhodesian Ridgeback(dit is het merk van de hond)maar deze is pas 5 maanden,en heeft dus waarschijnlijk zitten kwispelen!
Maar nu is er een nieuw probleem,
Ik zou graag hetzelfde type terug willen,maar is onvindbaar!
Ik heb al eens eerder foto's geplaatst,als trotse bezitter op het forum.
Daarop is te zien hoe mooi hij is en was!
Echt in nieuwstaat ,met vele opties,waaronder stoelen met geheugen.
Wat vanwege het lengte verschil met mijn vrouw erg fijn is.
Maar nu heeft mijn vrouw een proefrit gemaakt in het nieuwere type en is daar helemaal weg van!
Ik vindt het geen echte Volvo,het "goede lobbes"gevoel ontbreekt er voor mij.
Allemaal moeilijk dus.
En dan moeten er ook flink wat euro"s bij.
Ik ben wel tot de ontdekking gekomen dat de gebruikte auto's in België een stukje goedkoper zijn.
Ik Hoop dat het allemaal goed gaat komen,maar diep in mijn hart hoop ik nog steeds dat de auto onbeschadigd wordt teruggevonden!
Iedereen om ons heen zegt van ;"ik zou hem niet meer willen hebben".
MAAR IK WEL!GRAAG ZELFS!
Nou ik ga maar eens verder met zoeken,(het zal wel het nieuwe type gaan worden,omdat mijn vrouw er het meeste in rijd).
Iedereen bedankt voor de reacties.
Groeten vanuit Brabant,waar het leven niet altijd goed is!
Perry.
Al met al vreselijk dat ze binnen zijn geweest terwijl wij boven lagen te slapen,en het verlies van de Volvo s 60.
We hebben een Rhodesian Ridgeback(dit is het merk van de hond)maar deze is pas 5 maanden,en heeft dus waarschijnlijk zitten kwispelen!
Ik heb al eens eerder foto's geplaatst,als trotse bezitter op het forum.
Daarop is te zien hoe mooi hij is en was!
Echt in nieuwstaat ,met vele opties,waaronder stoelen met geheugen.
Wat vanwege het lengte verschil met mijn vrouw erg fijn is.
Maar nu heeft mijn vrouw een proefrit gemaakt in het nieuwere type en is daar helemaal weg van!
Ik vindt het geen echte Volvo,het "goede lobbes"gevoel ontbreekt er voor mij.
Allemaal moeilijk dus.
En dan moeten er ook flink wat euro"s bij.
Ik ben wel tot de ontdekking gekomen dat de gebruikte auto's in België een stukje goedkoper zijn.
Ik Hoop dat het allemaal goed gaat komen,maar diep in mijn hart hoop ik nog steeds dat de auto onbeschadigd wordt teruggevonden!
MAAR IK WEL!GRAAG ZELFS!
Nou ik ga maar eens verder met zoeken,(het zal wel het nieuwe type gaan worden,omdat mijn vrouw er het meeste in rijd).
Perry.
- Carfreak
- 7th Gear member
Dat is een best bedrag voor een S60 uit 2007!
Met wat geduld moet het volgens mij best lukken er ééntje voor terug te vinden voor dat geld. Zo'n nieuwe S60 vind ik trouwens een knappe auto en wel degelijk weer een voorruitgang. En anders koop je toch een S80? Die zijn vooe dat bedrag ook zeker te vinden. Rijdt super hoor
Met wat geduld moet het volgens mij best lukken er ééntje voor terug te vinden voor dat geld. Zo'n nieuwe S60 vind ik trouwens een knappe auto en wel degelijk weer een voorruitgang. En anders koop je toch een S80? Die zijn vooe dat bedrag ook zeker te vinden. Rijdt super hoor

Volvo V70 2.4/ 140pk Black Sapphire Edition MY04
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
Volvo S80 2.5t Summum GT6 MY08 Volvotune
Mercedes C180 Estate Avantgarde 7tronic MY15
-
- 2nd Gear member
De nieuwe s 60 is zeker een knappe wagen die goed is aangepast aan deze tijd,absoluut
- Mart van der Steeg
- 7th Gear member
- Contacteer:
Duitsland? Wie weet heeft Dick Bosker zijn R nog te koop, plaatje van een auto, voor mij niet haalbaar om er twee S60 's op na te houden, maar anders......s 60 summum schreef: Afgelopen vrijdag overeen gekomen met de verzekering dat ik er 12.500 euro voor krijg.
MAAR IK WEL!GRAAG ZELFS!
Perry.
Mercedes GLA 2020 AMG& Night-pakket, Pano-dak, Multibeam LED-koplampen, Dodehoekassist, 360° Camera met parkeerassist, Apple Carplay & Android Auto, Sfeerverlichting, 19" AMG-velgen & Reality navigatie
VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
Volvo S60 2.4D 2009, 185 pk, PolestarTuning, Drivers ed., HU 650 200W, Orestes velgen, RTI, Xenon adapt,
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic
Electric silver, sunblinds/rolgordijn, veerpootbrug Volvo C70 2.4T 200 pk Prestige cabrio 2004 moondust metallic
VOLVO S60 D5 2006 HU850 lunar gold
- lint
- Geartronic member
Dat is toch nog een hele redelijke prijs die € 12.500. Gewoon rustig zoeken want het aanbod is ruim genoeg.
In bestelling: XC60 T6 PIH Ultra Thema dark
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
XC40 Pure electric Twin Engine Ultimate 2023
BMW Z4 G29 sDrive20i 2024
MGB GT 1976
-
- 2nd Gear member
Zeker een goede aanbieding vanuit de verzekeraar.
Ik heb mijn S60 (2005, Summum met 37593km toentertijd, inmiddels alweer 40157) all risk verzekerd naar taxatiewaarde voor 36 maanden voor € 16500,-
Dus € 12500,- vind ik niet slecht.....
Ik heb mijn S60 (2005, Summum met 37593km toentertijd, inmiddels alweer 40157) all risk verzekerd naar taxatiewaarde voor 36 maanden voor € 16500,-
Dus € 12500,- vind ik niet slecht.....
- Rolf-01
- 5th Gear member
Wel even wachten met het aanschaffen van een andere tot 30 dagen na meldingsdatum diefstal bij de verzekeringsmaatschappij. De kans is aanwezig dat hij wordt teruggevonden binnen de 30 dagen.s 60 summum schreef: Afgelopen vrijdag overeen gekomen met de verzekering dat ik er 12.500 euro voor krijg.
Nou ik ga maar eens verder met zoeken.
V40 D4 my2015
XC 60 T5 my 2017
XC 60 T5 my 2017