bemmelenan schreef:
Dit is wel een denegrerende opmerking richting alle gewone, niet exclusieve R-Design rijders.
Tja, wie de bal kaatst...
bemmelenan schreef:
Ik denk niet dat mijn leeftijd er wat toe doet. Maar de manier waarop er hier gedaan wordt alsof er hier iets heel exclusiefs en en unieks rondrijdt waarbij de "high performance"" spoiler helemaal iets bijzonders is, komt bij mij een beetje komisch over.Zo'n spoilertje voegt namelijk niks toe aan de rij eigenschappen en is slechts uiterlijk vertoon.
Vandaar dat ik er een beetje luchtig op reageer. Niet met de bedoeling hiermee iemand te beledigen en/of te kwetsen.
Volgens mij moet je het nog eens goed teruglezen, m-kliko vraagt enkel of ik onlangs soms op de A30 reed, en jij reageert daar op, zonder verder uberhaupt ergens een serieuze reactie te hebben gegeven. Komt zeer kinderachtig over door de ondertoon...
Verder rep ik er nergens over dat die spoiler iets met de rijeigenschappen te maken heeft, het is enkel uiterlijk vertoon ja, om in jouw woordenschat te blijven. Iets mis mee? Je trekt het geheel uit verband, de opmerking over de spoiler was alleen bedoeld voor m-kliko zodat hij wel bij de juiste Ocean Race toetert

.
En tja, ik heb inderdaad wat details aan laten passen die volgens de officiele optie- en accessoirelijsten niet mogelijk zijn op een D2 Business Ocean Race, maar die ik persoonlijk mooier vind dan wat er officieel wel mogelijk is. Waaronder dus die high performance spoiler van de T5. En met een creatief meedenkende dealer is dat wel gelukt, waardoor dus relatief gezien een V40 is ontstaan die op details net wat anders is.