V50 keuzes maken
- jtb81
- 3rd Gear member
- Berichten: 379
- Lid geworden op: 24.04.2014 - 08:27
En het koppel van de 2.4 is veel eerder beschikbaar, dus ondanks het mindere aantal pk's is ie toch sneller.
Volvo V50 2.4 elan (2004) high performance audio, family line, AP coilovers, 18 inch pegassus summer, 18 inch A-Design winter, volvotune, R-Design stuur, xenon, privacy shades, mmmi, parrot.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 218
- Lid geworden op: 24.08.2005 - 10:17
- Locatie: Veluwe
- Contacteer:
Hang er eens een aanhanger of caravan aan........dan weet je de 2.4 te waarderen!
Volvo V60 T4 Geartronic Summum '17. Via 440 1.8 DL '93, 440 2.0 Sports '96, V40 2.0 Europa '99, V40 2.0 Sports Edition '01, V50 2.4 Momentum '05, V50 D3 Momentum '10. Volvo V40 D4 Momentum '15
- berndw
- 2nd Gear member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 25.08.2015 - 20:44
Kijk! dat zijn argumenten waar ik mijn vriendin mee om d'r oren kan slaan. Top jongens ga zo doorDickertjedap schreef: Hang er eens een aanhanger of caravan aan........dan weet je de 2.4 te waarderen!

Zij een caravan, ik een 2.4.
Huidig:
VW e-Golf mk. VII 2020 (private lease)
Hiervoor:
Volvo V50 2.4i Summum Geartronic MY2006 zomer 17" Scotia / winter 16" Castalia
BMW 318ci 2000
Renault Clio 1.6 2003
Volkswagen Golf 1.9 TDI mk. IV 2003
Daewoo Nubira 2.0 1998
VW e-Golf mk. VII 2020 (private lease)
Hiervoor:
Volvo V50 2.4i Summum Geartronic MY2006 zomer 17" Scotia / winter 16" Castalia
BMW 318ci 2000
Renault Clio 1.6 2003
Volkswagen Golf 1.9 TDI mk. IV 2003
Daewoo Nubira 2.0 1998
- snorremans
- 5th Gear member
- Berichten: 2297
- Lid geworden op: 07.03.2005 - 20:34
- Locatie: Zeist
Moet je je vriendin niet op de verbruiksmeter laten kijkenberndw schreef:Kijk! dat zijn argumenten waar ik mijn vriendin mee om d'r oren kan slaan. Top jongens ga zo doorDickertjedap schreef: Hang er eens een aanhanger of caravan aan........dan weet je de 2.4 te waarderen!![]()
Zij een caravan, ik een 2.4.

V50 Momentum 2.4 140 PK , 170 PK by Rica, Flint Grey Pearl:2004
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop
Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
Mobility,Winter,Estate,Audioline High Performance, Pioneer TS-WX 610A
Tethys 17 inch,
Spacers 10 mm ( tussen lager en naaf )
Xenon,
Dubbele uitlaat,
Dakspoiler,
Body pakket,
Roofrails zilver,
Sunblinds,
Elektrischverstelb. en verw. lederen stoelen,
Trekhaak,
ECU spacer 14 mm,
Darkwood interieur, stuur en pook knop
Heden Mercedes B 220 ( 2020 ) 194 PK.
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 218
- Lid geworden op: 24.08.2005 - 10:17
- Locatie: Veluwe
- Contacteer:
Ducktape......
Volvo V60 T4 Geartronic Summum '17. Via 440 1.8 DL '93, 440 2.0 Sports '96, V40 2.0 Europa '99, V40 2.0 Sports Edition '01, V50 2.4 Momentum '05, V50 D3 Momentum '10. Volvo V40 D4 Momentum '15
- Bakboord1
- 4th Gear member
- Berichten: 962
- Lid geworden op: 05.12.2006 - 13:08
- Locatie: Eindhoven
Mijn ervaring na een 2.4 gereden te hebben is dat een 1.8 tot de 80-100 km/h aardig/goed rijdt maar dat je op de snelweg een futloze motor hebt met de 1.8.
De 2.4 kun je rijden op het koppel en rijdt op de snelweg een stuk beter.
In mijn beleving is de 2.4 ook een stuk duurzamer dan een 1.8 die harder zal moeten werken.
De 2.4 kun je rijden op het koppel en rijdt op de snelweg een stuk beter.
In mijn beleving is de 2.4 ook een stuk duurzamer dan een 1.8 die harder zal moeten werken.
Opel Zafira 1.6cdti Business+
Volkswagen Tiguan 1.4tsi Comfortline Business panoramadak
Renault Espace 2.0t aut. dynamique panoramadak
Volvo V70 2.4 140pk
Opel Insginia 1.6t 180pk
Volvo V50 2.4 140 pk
Volvo V40 1.9d 115pk
Skoda Octavia 1.9tdii 110pk
VW Vento 1.9tdi 90pk
Volkswagen Tiguan 1.4tsi Comfortline Business panoramadak
Renault Espace 2.0t aut. dynamique panoramadak
Volvo V70 2.4 140pk
Opel Insginia 1.6t 180pk
Volvo V50 2.4 140 pk
Volvo V40 1.9d 115pk
Skoda Octavia 1.9tdii 110pk
VW Vento 1.9tdi 90pk
- berndw
- 2nd Gear member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 25.08.2015 - 20:44
Misschien een beetje een aparte vraag op het Volvo-forum, maar misschien dat iemand me toch kan helpen. Ik rij nu dus BMW en vind de 'nieuwe' 3-serie (2005-2009 ongeveer) dus ook heel mooi. Ik eigenlijk de beslissing al gemaakt dat het een v50 zou worden uit 05/06/07 (een beetje afhankelijk van de opties, kmstand, prijs e.d.). Nu kan ik met een beetje goed zoeken ook een mooie 3 of zelfs een 5-serie touring (6 cilinder, high executive) krijgen voor ongeveer hetzelfde budget, uit 2005/2006 met +- 200k op de teller. Wat zouden redenen zijn, om toch voor de Volvo te kiezen? En dan redenen m.b.t. kosten in onderhoud bijvoorbeeld. Want qua uiterlijk vind ik ze allemaal mooi, dus dat argument gaat niet op.
Huidig:
VW e-Golf mk. VII 2020 (private lease)
Hiervoor:
Volvo V50 2.4i Summum Geartronic MY2006 zomer 17" Scotia / winter 16" Castalia
BMW 318ci 2000
Renault Clio 1.6 2003
Volkswagen Golf 1.9 TDI mk. IV 2003
Daewoo Nubira 2.0 1998
VW e-Golf mk. VII 2020 (private lease)
Hiervoor:
Volvo V50 2.4i Summum Geartronic MY2006 zomer 17" Scotia / winter 16" Castalia
BMW 318ci 2000
Renault Clio 1.6 2003
Volkswagen Golf 1.9 TDI mk. IV 2003
Daewoo Nubira 2.0 1998
- m-kliko
- 4th Gear member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 06.07.2015 - 14:50
- Locatie: Prov. Utrecht
Ik zou eens kijken op bekende problemen die BMW bijvoorbeeld heeft bij deze modellen. Eventueel kun je kijken of Autoblog.nl een aankoopadvies heeft gedaan over deze auto. Die snuffelen vaak ook het een en ander oud.berndw schreef: Misschien een beetje een aparte vraag op het Volvo-forum, maar misschien dat iemand me toch kan helpen. Ik rij nu dus BMW en vind de 'nieuwe' 3-serie (2005-2009 ongeveer) dus ook heel mooi. Ik eigenlijk de beslissing al gemaakt dat het een v50 zou worden uit 05/06/07 (een beetje afhankelijk van de opties, kmstand, prijs e.d.). Nu kan ik met een beetje goed zoeken ook een mooie 3 of zelfs een 5-serie touring (6 cilinder, high executive) krijgen voor ongeveer hetzelfde budget, uit 2005/2006 met +- 200k op de teller. Wat zouden redenen zijn, om toch voor de Volvo te kiezen? En dan redenen m.b.t. kosten in onderhoud bijvoorbeeld. Want qua uiterlijk vind ik ze allemaal mooi, dus dat argument gaat niet op.
Wat ik vreemder vind: Waarom zou een 'dikke' 5-serie touring duurder zijn dan een 'dikke' V50? Zijn de V50's dan zo populair onder de Neerlandersch dat ze relatief prijzig blijven?
5-serie is ook een erg mooie wagen, en ook iets ruimer dan de V50 denk ik. En een 6 in lijn is ook een heerlijke motor om mee te rijden, ook die heeft een prachtig geluid.

Laatst gewijzigd door m-kliko op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Volvo S40 2.4i GT Edition II - Black and White
Je kan nooit teveel PK's hebben.
Je kan nooit teveel PK's hebben.

- Arnie82
- 2nd Gear member
- Berichten: 156
- Lid geworden op: 30.10.2011 - 14:16
Een 3serie is inderdaad een zeer fraaie en fijn rijdende auto.
Ik heb destijds in dezelfde keuze spagaat gestaan
Ik moet zeggen dat de facelift van de 3 (net als bij de V50) wel een pak moderner oogt en dat die modellen (bij zowel de 3 als de V50) wel de versie's zijn die je hebben wil
Wat mij opviel dat de 3's in Nederland vrij kaal zijn... Als je een model met een beetje opties (xenon, stoelverwarming, comfortstoelen, panodak etc.) wil dan ben je best wat geld kwijt. Zoeken over de grens loont wel.
Als je trouwens in de markt bent voor een 3 dan is een Alpina D3 ook nog een mooie optie. Net wat exclusiever
Enig voordeel wat ik van de V50 vind is dat het model wat tijdlozer en ingetogener is. Mijn V50 is best afgeladen met opties maar daar wordt hij niet patserig van. Een 3 met sportonderstel en Xenon is een pak meer aanwezig.
Succes met je keuze! met beide uitkomsten heb je een mooie auto...
Ik heb destijds in dezelfde keuze spagaat gestaan

Ik moet zeggen dat de facelift van de 3 (net als bij de V50) wel een pak moderner oogt en dat die modellen (bij zowel de 3 als de V50) wel de versie's zijn die je hebben wil

Wat mij opviel dat de 3's in Nederland vrij kaal zijn... Als je een model met een beetje opties (xenon, stoelverwarming, comfortstoelen, panodak etc.) wil dan ben je best wat geld kwijt. Zoeken over de grens loont wel.
Als je trouwens in de markt bent voor een 3 dan is een Alpina D3 ook nog een mooie optie. Net wat exclusiever

Enig voordeel wat ik van de V50 vind is dat het model wat tijdlozer en ingetogener is. Mijn V50 is best afgeladen met opties maar daar wordt hij niet patserig van. Een 3 met sportonderstel en Xenon is een pak meer aanwezig.
Succes met je keuze! met beide uitkomsten heb je een mooie auto...
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey
- berndw
- 2nd Gear member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 25.08.2015 - 20:44
Ik heb me denk ik weer een beetje gek laten maken door de mooie plaatjes van dikke 5 series.
Als je er een dagje over leest op fora, kom je naar mijn mening meer 'aandachtspunten' tegen als bij de v50. Het budget is nu ook weer niet zo ruim, dat ik na de aanschaf binnen een half jaar weer 2000 euro beschikbaar heb om allerlei ellende te gaan laten opknappen. Ik heb bij Volvo een beter gevoel wat betrouwbaarheid betreft. Misschien ten onrechte, maar dat zullen we nooit weten denk ik. Ik blijf me toch richten op een v50, en misschien wel iets eerder dan gepland, want ik voel wat narigheid aankomen bij mijn huidige auto. We zullen zien!

Als je er een dagje over leest op fora, kom je naar mijn mening meer 'aandachtspunten' tegen als bij de v50. Het budget is nu ook weer niet zo ruim, dat ik na de aanschaf binnen een half jaar weer 2000 euro beschikbaar heb om allerlei ellende te gaan laten opknappen. Ik heb bij Volvo een beter gevoel wat betrouwbaarheid betreft. Misschien ten onrechte, maar dat zullen we nooit weten denk ik. Ik blijf me toch richten op een v50, en misschien wel iets eerder dan gepland, want ik voel wat narigheid aankomen bij mijn huidige auto. We zullen zien!
Huidig:
VW e-Golf mk. VII 2020 (private lease)
Hiervoor:
Volvo V50 2.4i Summum Geartronic MY2006 zomer 17" Scotia / winter 16" Castalia
BMW 318ci 2000
Renault Clio 1.6 2003
Volkswagen Golf 1.9 TDI mk. IV 2003
Daewoo Nubira 2.0 1998
VW e-Golf mk. VII 2020 (private lease)
Hiervoor:
Volvo V50 2.4i Summum Geartronic MY2006 zomer 17" Scotia / winter 16" Castalia
BMW 318ci 2000
Renault Clio 1.6 2003
Volkswagen Golf 1.9 TDI mk. IV 2003
Daewoo Nubira 2.0 1998
-
- 2nd Gear member
- Berichten: 148
- Lid geworden op: 25.02.2015 - 21:53
Ik snap het niet, u wilt een nieuwe auto. De berekeningen lijken allemaal niet echt te kloppen.
U wilt goedkoop rijden.
Auto is nodig voor gezins uitbreiding...hele gezinnen op vakantie met een fort fiesta.
En u vind het gebruik en kosten erg belangrijk.(anders maak je niet zo'n tabel)
Maar wel een volvo v50 2.4 willen overwegen? weloverwogen keuze maken?
voor maar 10.000 km?! Koop een kinderzitje voor op de fiets.
Wees gewoon een vent en zeg : Ik heb eindelijk een goed excuus (voor mijn vrouw en de buren) om een duurdere auto te kopen met ballen.
8000 a 9000 euro voor een auto voor maar 10.000 km.
Das weggegooid geld.
En wij volvo rijders hebben een goede naam. Dat is niet omdat we een volvo kopen. We rijden.
Dus als je volvo koop ben je geen volvo rijder, je zal je als bmw rijder toch een andere instelling moeten hebben
.
(dit is allemaal grappig bedoel den niet om iemand af te zeiken btw)
Hier dan echte tip : Koop een volvo 144 oildtimer van 5000 euro.
Onderhoud hem elk jaar voor 500 euro.
Over 8 jaar is hij nog steeds 5000 euro waard.
De auto rijd op lpg. Je rijd 1 op 14 en goedkoop.
En geen wegenbelasting.
Niemand op verjaardag kan je uitlachen omdat je geen nieuwe leaseauto hebt zoals de rest.
De buren ook niet.
EN je hebt een echte volvo...
U wilt goedkoop rijden.
Auto is nodig voor gezins uitbreiding...hele gezinnen op vakantie met een fort fiesta.
En u vind het gebruik en kosten erg belangrijk.(anders maak je niet zo'n tabel)
Maar wel een volvo v50 2.4 willen overwegen? weloverwogen keuze maken?
voor maar 10.000 km?! Koop een kinderzitje voor op de fiets.
Wees gewoon een vent en zeg : Ik heb eindelijk een goed excuus (voor mijn vrouw en de buren) om een duurdere auto te kopen met ballen.
8000 a 9000 euro voor een auto voor maar 10.000 km.
Das weggegooid geld.
En wij volvo rijders hebben een goede naam. Dat is niet omdat we een volvo kopen. We rijden.
Dus als je volvo koop ben je geen volvo rijder, je zal je als bmw rijder toch een andere instelling moeten hebben

(dit is allemaal grappig bedoel den niet om iemand af te zeiken btw)
Hier dan echte tip : Koop een volvo 144 oildtimer van 5000 euro.
Onderhoud hem elk jaar voor 500 euro.
Over 8 jaar is hij nog steeds 5000 euro waard.
De auto rijd op lpg. Je rijd 1 op 14 en goedkoop.
En geen wegenbelasting.
Niemand op verjaardag kan je uitlachen omdat je geen nieuwe leaseauto hebt zoals de rest.
De buren ook niet.
EN je hebt een echte volvo...
- berndw
- 2nd Gear member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 25.08.2015 - 20:44
Ik zie dat toch anders ben ik bang. Ik vind veel auto's mooi, waaronder de v50. Maar ik heb nu eenmaal enige behoefte aan een bepaald niveau van luxe in mijn auto. Dit omdat ik een liefhebber ben. Is het dan zo gek dat ik erachter probeer te komen hoe ik dat zo voordelig mogelijk, maar wel verantwoord kan krijgen. Ik probeer gewoon van zoveel mogelijk mensen ervaringen te horen zodat ik voor mezelf een goed beeld krijg, wat er voor een bepaald bedrag te koop én te 'rijden' is. Volgens mij heb ik het ook vaak genoeg over onderhoudskosten gehad, dus ik vind het vreemd dat u me beticht van het alleen willen 'kopen' van een Volvo. Ik wil hem ook op een financieel verantwoorde manier kunnen rijden. En of ik dan een echte 'Volvo rijder' ben, dat zal me worst wezen.
Hoe overige gezinnen op vakantie gaan interesseert me nog minder, een auto kopen voor de buren hoef ik niet en een fietsstoel heb ik al.
Toch bedankt voor uw reactie.
Hoe overige gezinnen op vakantie gaan interesseert me nog minder, een auto kopen voor de buren hoef ik niet en een fietsstoel heb ik al.
Toch bedankt voor uw reactie.
Huidig:
VW e-Golf mk. VII 2020 (private lease)
Hiervoor:
Volvo V50 2.4i Summum Geartronic MY2006 zomer 17" Scotia / winter 16" Castalia
BMW 318ci 2000
Renault Clio 1.6 2003
Volkswagen Golf 1.9 TDI mk. IV 2003
Daewoo Nubira 2.0 1998
VW e-Golf mk. VII 2020 (private lease)
Hiervoor:
Volvo V50 2.4i Summum Geartronic MY2006 zomer 17" Scotia / winter 16" Castalia
BMW 318ci 2000
Renault Clio 1.6 2003
Volkswagen Golf 1.9 TDI mk. IV 2003
Daewoo Nubira 2.0 1998
- Arnie82
- 2nd Gear member
- Berichten: 156
- Lid geworden op: 30.10.2011 - 14:16
Misschien hier nog een advies om serieus te overwegen...
Ga op zoek naar een mooie 850 T-5R/R of een classic V70R.
Deze zijn in het gestelde budget wel te vinden en rijden geweldig! (spreek uit ervaring) Qua ruimte zit je echt ruim voldoende en ook zijn deze modellen altijd prima uitgevoerd qua opties en doen ze daarin niet onder voor een moderne auto.
Het 2.3 Turbo blok is echt een feest om mee te rijden en met het juiste onderhoud zijn ze echt oerdegelijk. (hogere KM standen hoeven geen probleem te zijn) Met 10dkm per jaar zou ik dit echt een serieuze optie vinden.
Bijkomend voordeel is dat je afschrijving amper aanwezig is als je de auto in goede conditie houdt.
Ga op zoek naar een mooie 850 T-5R/R of een classic V70R.
Deze zijn in het gestelde budget wel te vinden en rijden geweldig! (spreek uit ervaring) Qua ruimte zit je echt ruim voldoende en ook zijn deze modellen altijd prima uitgevoerd qua opties en doen ze daarin niet onder voor een moderne auto.
Het 2.3 Turbo blok is echt een feest om mee te rijden en met het juiste onderhoud zijn ze echt oerdegelijk. (hogere KM standen hoeven geen probleem te zijn) Met 10dkm per jaar zou ik dit echt een serieuze optie vinden.
Bijkomend voordeel is dat je afschrijving amper aanwezig is als je de auto in goede conditie houdt.
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey
- berndw
- 2nd Gear member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 25.08.2015 - 20:44
Ik zal ze zeker in overweging nemen.
/edit
wat me wel lijkt bij dit soort auto's, is dat het snel hobbyprojecten gaan worden. Dit is een gevoel wat ik heb bij oudere auto's. Ik vind een auto belangrijk en leuk, maar ik heb geen tijd om er veel vrije tijd in te steken. Dus dat is dan een beetje de spagaat waar je in terecht komt. Misschien heb ik het helemaal mis en heb je er geen omkijken naar, maar er zal bij mij toch altijd zo'n gevoel van het zwaard van Damocles boven mijn hoofd blijven hangen.
/edit
wat me wel lijkt bij dit soort auto's, is dat het snel hobbyprojecten gaan worden. Dit is een gevoel wat ik heb bij oudere auto's. Ik vind een auto belangrijk en leuk, maar ik heb geen tijd om er veel vrije tijd in te steken. Dus dat is dan een beetje de spagaat waar je in terecht komt. Misschien heb ik het helemaal mis en heb je er geen omkijken naar, maar er zal bij mij toch altijd zo'n gevoel van het zwaard van Damocles boven mijn hoofd blijven hangen.
Laatst gewijzigd door berndw op 01.01.1970 - 01:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Huidig:
VW e-Golf mk. VII 2020 (private lease)
Hiervoor:
Volvo V50 2.4i Summum Geartronic MY2006 zomer 17" Scotia / winter 16" Castalia
BMW 318ci 2000
Renault Clio 1.6 2003
Volkswagen Golf 1.9 TDI mk. IV 2003
Daewoo Nubira 2.0 1998
VW e-Golf mk. VII 2020 (private lease)
Hiervoor:
Volvo V50 2.4i Summum Geartronic MY2006 zomer 17" Scotia / winter 16" Castalia
BMW 318ci 2000
Renault Clio 1.6 2003
Volkswagen Golf 1.9 TDI mk. IV 2003
Daewoo Nubira 2.0 1998
- sebastiaan84
- 4th Gear member
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 08.06.2015 - 12:01
- Locatie: Emmen
- Contacteer:
850 R Estate
Die dingen hebben 250 pk en zien er in mijn ogen tijdloos uit.
850 T5 225 pk
850 T5-R 240 pk
850 R 250 pk

Die dingen hebben 250 pk en zien er in mijn ogen tijdloos uit.
850 T5 225 pk
850 T5-R 240 pk
850 R 250 pk
Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybride Summum, Polestar optimised MY14
Past:
Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91
Past:
Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91
- Walter
- Geartronic member
- Berichten: 24617
- Lid geworden op: 13.09.2004 - 08:30
- Locatie: Randstad
- Contacteer:
sebastiaan84 schreef: 850 R Estate![]()
Die dingen hebben 250 pk en zien er in mijn ogen tijdloos uit.
850 T5 225 pk
850 T5-R T-5R 240 pk
850 R 250 pk


Mijn blog
ex-850club & ex-V3C lid Volvo S80 3.2 AWD '07/Volvo V70 2.4 AT MY02/Volvo 854 2.0 '95/Volvo 343DL '78/Volvo 360GLS B19A '83.
VCN-lid Nu: Volvo XC60 B5 Inscription Maple Brown Full option + Buick Special Trunkback Sedan 1937
Als het kind in je verdwenen is, ben je pas echt oud!
- sebastiaan84
- 4th Gear member
- Berichten: 823
- Lid geworden op: 08.06.2015 - 12:01
- Locatie: Emmen
- Contacteer:
1 verkeerde komma of letter maakt van jezus zelfs een ketter 

Volvo V60 D6 AWD Plug-in Hybride Summum, Polestar optimised MY14
Past:
Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91
Past:
Volvo V50 2.4i Geartronic summum MY05
Volvo V40 D2 summum full options MY15
Toyota Avensis Wagon TA22 1.8i Terra Kouki '01
Toyota Corolla AE111 1.6i G6-R(ally) Zenki '99
Toyota Starlet EP81 1.3i Si Whiteline/Koni edition Zenki '91
- Arnie82
- 2nd Gear member
- Berichten: 156
- Lid geworden op: 30.10.2011 - 14:16
Mijn vorige Volvo... V70 T-5 met 240pk

Een beul van een wagen! Maar ook deze is vervangen door een V50 dus ergens snap ik je wel
Moet zeggen dat ik geen echte issues heb gehad met die V70, maar zorg wel dat je in de basis een goede auto aanschaft.
Ik heb wel wat tijd in die wagen gestoken maar dat was meer om hem naar mijn zin te maken.


Een beul van een wagen! Maar ook deze is vervangen door een V50 dus ergens snap ik je wel

Moet zeggen dat ik geen echte issues heb gehad met die V70, maar zorg wel dat je in de basis een goede auto aanschaft.
Ik heb wel wat tijd in die wagen gestoken maar dat was meer om hem naar mijn zin te maken.
Laatst gewijzigd door Arnie82 op 01.01.1970 - 01:00, 2 keer totaal gewijzigd.
'08 V50 2.0D / Summum / Electric Silver 477 / VolvoTune(d) / Dynaudio / RTI / 17" Freja dark grey
-
- 1st Gear member
- Berichten: 30
- Lid geworden op: 03.03.2015 - 19:35
Even heel iets anders dan de motoren, ben zelf voor de t5 gegaan aangezien het verbruik tussen t5 en 2.4 nihil is maar wel dik meer pk's. Ik heb twee dochters die achterin zitten. Volwassenen zitten prima achterin voeten kunnen onder de stoel, maar bij mijn kids aangezien de been lengte korter is, zitten hun voeten steeds tegen de voorstoelen aan. mijn stoel kan dus niet in de relax stand. Steeds commentaar wanneer ik de stoel weer te ver naar achter zet. ik ben zelf 1,8m en mijn kids zijn 5 en 8 jaar.