Niet normaal hoor die vliegen naar één ritje NO-D naar ZO-NL v.v...

Die vliegen en insecten zijn nu eenmaal inherent aan de tijd van het jaar, niks aan te doen dus tenzij je voiture tot aan de herfst ergens binnen stalt.Huite schreef: Kan iemand even mijn V70 (deskundig) komen wassen?
Niet normaal hoor die vliegen naar één ritje NO-D naar ZO-NL v.v...![]()
In de S stand bergopwaarts geen enkel probleem, ruim voldoende trekkracht, de bak schakeld dan zelf goed terug, maar ook weer geen overdreven hoge toeren.Rha007 schreef: Goed om te horen dat de auto zo bevalt.
Heb je de bak alleen manueel bediend bergafwaarts of ook tijdens de klim naar boven?
Niet in een my09 gok ik..Thieuke schreef: Kan je dat niet achteraf in laten bouwen?
Ik heb ze ook en gebruik ze eigenlijk nog regelmatig wat ik niet had verwacht.
Vooral in eco+ modus, waarbij niet op de motor geremd wordt (snap ik niet helemaal want bij op de motor remmen wordt volgens mij de brandstoftoevoer afgesloten, maar goed) gebruik ik ze om toch op de motor af te remmen. En sowieso bij stoplichten om op de motor af te remmen in plaats van de remmen. In de bergen ben ik nog niet geweest.
Ik mis alleen een goede methode om het schakelen daarna weer automatisch te laten lopen. Nu schakel ik snel s stand in en weer terug. Dan staat hij ook weer op automatisch schakelen.
Heeft Alwin dat niet achteraf laten inbouwen? Viel volgens mij mee wat betreft de kosten.Thieuke schreef: Kan je dat niet achteraf in laten bouwen?
Ik heb ze ook en gebruik ze eigenlijk nog regelmatig wat ik niet had verwacht.
Vooral in eco+ modus, waarbij niet op de motor geremd wordt (snap ik niet helemaal want bij op de motor remmen wordt volgens mij de brandstoftoevoer afgesloten, maar goed) gebruik ik ze om toch op de motor af te remmen. En sowieso bij stoplichten om op de motor af te remmen in plaats van de remmen. In de bergen ben ik nog niet geweest.
Ik mis alleen een goede methode om het schakelen daarna weer automatisch te laten lopen. Nu schakel ik snel s stand in en weer terug. Dan staat hij ook weer op automatisch schakelen.
Zo staat dat er wel in ja, maar werkte bij mij niet, of ik heb het niet goed gedaan.....Fredraket schreef:
Volgens mij kun je weer terug naar automatisch door beide paddles tegelijk naar je toe te trekken? Staat vast iets over in de manual.
Geen paddles; de Polar edities waren al zeer compleet, en voordelig geprijsd, maar daardoor slechts beperkt opties aan te kruisen.diesel01 schreef: Heb je paddels achter het stuur?
Het zou een optie zijn van €175 die ik direct zou aankruisen.
Ik heb nu dat ik moet terug schakelen met de pook maar wanneer daar 2 waterflessen achter staan in de bekerhouders dan is de pook moeilijk te bereiken en heb je juist op een bochtige weg 1 hand aan het stuur en de andere nodig om op of terug te schakelen..
Thanks Paul, sommige opties ontdek je pas later het nut van - als je ze hebt of ontbreken.Paul schreef: Ja herken je punten. Wist niet dat het in eerdere V70's met een gassysteem was dat die bagage klep nog om hoog kon. Grappig.
Geventileerd leer is inderdaad heel geestig in Zuid-Frankrijk, paar keer aangehad maar zou het inderdaad zelf niet bestellen.
Je punt van de niveauregeling... tsja dat is echt een heel goed punt en de reden dat ik de XC70 D4 die in de showroom stond heb laten staan. Was anders exact de auto die ik nu heb, maar dan XC en geen Niveauregeling. Was voor mij een must-have optie jaren ervaring met V70's en (wel vooral) bij vakanties gewoon heel fijn.
Die kilometerstand he... had je niet beter een diesel kunnen nemen?
Ik had op basis van eigen ervaring en van wat ik hier op het forum las mijn voorkeur aangegeven voor de Continental en/of Michelin.Rha007 schreef: Dus toch maar van de conti's afgestapt? Ik heb ook alleen maar lof over de Michelin's, echt super banden.