Klopt helemaal, de showrooms van de verschillende De Beemd (o.a. ex-KempenCar) vestigingen waren bijna allemaal donkere, redelijk krappe, oude gebouwen. Anders hadden ze op al die plaatsen nieuwe gebouwen moeten zetten en dat bij elkaar had ook flink wat geld gekost.
En ik las ook dat ze het pand niet zelf gefinancierd hebben, maar dat dat door een investeringsmaatschappij is gedaan, waarvan ze het dan terug huren. Op de korte termijn is dat goedkoper gok ik...
En ik vond eigenlijk het 'paleis'-gehalte nog wel meevallen. Er lag niet overal dikke tapijt of massief eikenhouten vloeren, weinig gouden deurknoppen gezien, en er is aardig wat geld op lakeien bespaart door geen deuren in het gebouw te gebruiken
XC60 T6 AWD Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green
Dt lijkt me niet meer dan normaal. Als ik zo in den lande zie wat voor ratjetoe het in de showrooms is.......
het kan toch niet dat je in de ene showroom op rood pluche tapijt loopt en in de andere op een glimmend marmeren vloer.
Het Scandinavisch design is mooi neutraal, past bij Volvo en spreekt mij persoonlijk wel aan.
Heb je gelijk in, een soort van Volvo huisstijl is wel op zijn plaats.
Enfin, ik zal er één dezer dagen maar eens persoonlijk een bezoekje gaan brengen. ben benieuwd hoe hoog de allure is (ik ga altijd in mijn vintage spijkerbroek en t-shirt)
okee , begin nu te begrijpen waarom mijn 850 T5 R dit bedrag moet kosten, zal een stukje vloerbedekking, in verwerkt zitten.
Als ze hem maar perfect afleveren en een goede service bieden.
Ik ben er vanmiddag nog even langsgelopen, en toen was er geen kip... Nouja, een paar mensen dan... Ze hadden het iets meer aangekleed, en de verkopers zaten klaar in hun hokjes, maar verder weinig veranderd sinds de openingsdag een maandje geleden...
Nouja, ze hadden de C70 het dak dicht gedaan
Oh, en het opengewerkte C70 model dat er naast stond was ook wel indrukwekkend...
XC60 T6 AWD Recharge Ultimate Dark, Fusion Red 2024
Ex: S60 2020 T4, Bursting Blue / S60 2009 2.5T, Ice White / S60 2001 T5, Laser Blue Pearl / V60 2014 D4, Power Blue / V60 2011 D3, Flamenco Red / V50 2009 2.0D, Ice White / S60 2001 2.4, Maya Gold Pearl / V40 1998 Europa, Summer Green