Pagina 3 van 3

Geplaatst: 15.09.2006 - 23:16
door s80t6
mightyspawn schreef: Die elektronica is ook nooit te vertrouwen zeg.
Of juist wel, dat de bak in de veiligheidsmodus is gegaan is een goede zaak, die kan niet ruiken wat de oorzaak van de overschreden waarde is.

Jammer dat er ter plaatse niet een kundige monteur was die met enige regelmaat een S80 AUT/Geartronic benzine auto voorbij heeft zien komen, die had de zaak dan waarschijnlijk ter plekke kunnen relativeren. Dat had een boel ergenis en kosten kunnen schelen.

Ben blij te horen dat het waarschijnlijk meevalt, Wat me wel bevreemd is dat je ETM verder geen ander storingsgedrag vertoond. Ik zou dan zeker niet vervangen (je kan eens kijken hoe je ETM eruit zien, als er een gele sticker op zit ipv wit dan is ie al eens vervangen) schoonmaken zou ik absoluut nooit doen wat dat biedt geen enkele garantie, mijne heb ik eerst laten schoon maken maar binnen een maandje was ie kapot is kon ik alsnog vervangen. tel uit je verlies.

lekker touren dus :D

Geplaatst: 15.09.2006 - 23:35
door Hans
Arme S80....helemaal alleen geweest daar...en er was niks mis mee

Geplaatst: 16.09.2006 - 11:29
door Battlecruiser
S80t6 schreef: (je kan eens kijken hoe je ETM eruit zien, als er een gele sticker op zit ipv wit dan is ie al eens vervangen)
:D
Aha, dan ga ik eens kijken onder de motorkap. Waar zit ie ergens, die ETM?

Geplaatst: 16.09.2006 - 13:56
door s80t6
Battlecruiser S80 schreef:Aha, dan ga ik eens kijken onder de motorkap. Waar zit ie ergens, die ETM?
dan moet je hier ong. gaan zoeken (bij een t6):

Afbeelding

Geplaatst: 16.09.2006 - 18:21
door Battlecruiser
Ziet er bij mij iets anders uit (2.9), maar nu ik de locatie weet, kan ik eens gericht kijken...

Geplaatst: 13.10.2006 - 21:40
door Barry (Grillmeister)
@ Bart, verdomme weer gelijk aaleen aan 'oude"auto's kan je veilig een mannetje laten sleutelen maar met de nieuwere kun je idd als het om de electronica gaat vaak beter naar de vakman gaan..

Grt Barry