Roze xenon lamp

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
Battlecruiser
8th Gear member

Er gaat een gerucht dat Gordon zijn xenonlampjes óók roze gaat verven...
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Oceanracer
Geartronic member

Battlecruiser S80 schreef:Er gaat een gerucht dat Gordon zijn xenonlampjes óók roze gaat verven...
Als ie ze dan maar wel beide doet :) Trouwens, het is toch net weer uit met z'n vriend? Wel apart lijkt me; een Hummer met roze lampen :)
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Battlecruiser
8th Gear member

Getver!

Afbeelding
Volvo Rules the Road
disclaimer: deze opmerking moet niet worden geplaatst in een betweterige "ik weet alles beter" context, noch gezien worden als een uiting van dominantie of andere vormen van empathische disabiliteit. Ze getuigt enkel van mijn visie op de situatie.
Oceanracer
Geartronic member

Jij slaat gelijk weer door heh! Het gaat hier toch om een ZWARTE Hummer met ROZE verlichting. Een roze Hummer gaat nog, maar met zwarte verlichting?

Ik heb trouwens dat gekke ding hier in Gronigen wel eens zien rijden. Wel een opvallende verschijning :P
Volvo V70 1999 TDI Nautic Blue
Volvo V70 2002 2.4 Ocean Race
Battlecruiser
8th Gear member

Maar wél een nichtenbak!
Volvo Rules the Road
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”