Gisteren 2 x een zwarte Momentum op de A1 bij Blaricum en eentje bij Diemen en vandaag een witte Inscription ter hoogte van knooppunt Muiderberg.
Ah, daar rij ik ook regelmatig als ik in Utrecht moet zijn! Ik zwaai wel even als ik je heb gespotErikho schreef: Vanaf as woensdag weer een erbij op de A28 A’foort-Utrecht![]()
De onze wordt as dinsdag afgeleverd !!
Is goed! Zwaai wel terug!JustinK schreef:Ah, daar rij ik ook regelmatig als ik in Utrecht moet zijn! Ik zwaai wel even als ik je heb gespotErikho schreef: Vanaf as woensdag weer een erbij op de A28 A’foort-Utrecht![]()
De onze wordt as dinsdag afgeleverd !!![]()
Viet schreef: roadtrip in frankrijk / italie / oostenrijk en duitsland gedaan... dus circa 5000km gereden en buiten mijn eigen XC40 heb ik toch 2 andere gezien
Wel veel mensen gezien die bij de auto stonden te kijken als ik geparkeerd stond
PS Ik heb hem in Solid Black.. en vind het juist lekker Badass staan !
Mooi hè?JustinK schreef: En zojuist in Deventer eindelijk een XC40 in Pine Grey in real life kunnen aanschouwen!![]()
Heel soepel vooral.. vooral net in de bergen was ik verrast van de snelle reactie en de soepelheid waarmee ik door de bochten kon glijden.. En ongeacht mijn rijstijl ligt het gemiddeld verbruik op hooguit 8 ltr. Auto voelde zich thuis op de toch heel specifieke wegen (Calabria/Ligurië). Vooral het sterke punt van Volvo (de beste zetels op de markt) wordt in de R-design nog eens extra benadrukt. Lange afstanden zonder enige vorm van last.. en oh ja, voor iemand van 1.94mtr.. het verlengen van het zitgedeelte is echt wel een optie die voor langere mensen een must is!Marcel XC40T3 schreef:Viet schreef: roadtrip in frankrijk / italie / oostenrijk en duitsland gedaan... dus circa 5000km gereden en buiten mijn eigen XC40 heb ik toch 2 andere gezien
Wel veel mensen gezien die bij de auto stonden te kijken als ik geparkeerd stond
PS Ik heb hem in Solid Black.. en vind het juist lekker Badass staan !
TOF zo'n roadtrip. Dus vertel …...en ik ga er vanuit dat je zeker niet alleen op de snelweg hebt zitten rondlummellen
![]()
Vooral over de motor en hoe die zich liet aanvoelen.