Allereerst natuurlijk Leo gefeliciteerd.mees schreef: Man man man,
wat een bil (Zweeds voor auto).![]()
Plezier met aftellen![]()
Maar Mees,
Jij, Chris56 en ik gaan toch over 6-7 jaar naar Göteborg een V60 CC T6 AWD ophalen

Allereerst natuurlijk Leo gefeliciteerd.mees schreef: Man man man,
wat een bil (Zweeds voor auto).![]()
Plezier met aftellen![]()
Heel mooie auto Leo!lint schreef:Klopt de auto is ingezet bij de ocean race, km stand is slechts 1750.Paul schreef: wat mooi zeg dit! T5? ex Volvo ocean race auto?
Dit jaar zijn er rond de Volvo Ocean Race en de KLM Open vele nieuwe Volvo's ingezet voor representatieve doeleinden.Niwaheli schreef: Van harte gefeliciteerd met jouw nieuwe auto. Werkelijk een pracht exemplaar. Ik heb ook al een tijdje verlekkerd zitten te kijken naar de specificaties van die "KLM Open"-V90 CC's. Is dat trouwens een jaarlijks terugkerend fenomeen dat er auto's van "KLM Open" in de markt worden gezet? Op dit moment sluit ik mij aan bij de woorden van Ben in een ander topic: voorlopig nog lekker blijven rondrijden in de V70 (ik zal mijn vrouw ook nog moeten overtuigen dat er nodig een nieuwe auto moet komen, wat nog niet meevalt). Tot nu toe mezelf weten te beheersen en het aanbod van de dealer om proef te rijden met een V90 en een V60 steeds vriendelijk afgeslagen. Waar ik benieuwd naar ben, de XC60 heb je niet lang gehad, heeft die jou minder vreugde gebracht dan je er van tevoren van verwacht had? In ieder geval hoop ik dat je van de V90 CC veel zult genieten, maar dat zal wel lukken.
De XC60 was en is een goede auto maar de V90CC is toch net weer wat beter en leuker.Niwaheli schreef: Van harte gefeliciteerd met jouw nieuwe auto. Werkelijk een pracht exemplaar. Ik heb ook al een tijdje verlekkerd zitten te kijken naar de specificaties van die "KLM Open"-V90 CC's. Is dat trouwens een jaarlijks terugkerend fenomeen dat er auto's van "KLM Open" in de markt worden gezet? Op dit moment sluit ik mij aan bij de woorden van Ben in een ander topic: voorlopig nog lekker blijven rondrijden in de V70 (ik zal mijn vrouw ook nog moeten overtuigen dat er nodig een nieuwe auto moet komen, wat nog niet meevalt). Tot nu toe mezelf weten te beheersen en het aanbod van de dealer om proef te rijden met een V90 en een V60 steeds vriendelijk afgeslagen. Waar ik benieuwd naar ben, de XC60 heb je niet lang gehad, heeft die jou minder vreugde gebracht dan je er van tevoren van verwacht had? In ieder geval hoop ik dat je van de V90 CC veel zult genieten, maar dat zal wel lukken.
Er is nog geen vaccin voor beschikbaar dus kijk maar uitErnst64 schreef: Heel netjes Leo, het 90-virus lijkt besmettelijk. Heel veel fijne kilometers gewenst.
Ik blijf daarom voorlopig ver uit de buurtlint schreef:Er is nog geen vaccin voor beschikbaar dus kijk maar uitErnst64 schreef: Heel netjes Leo, het 90-virus lijkt besmettelijk. Heel veel fijne kilometers gewenst.![]()
Wanneer staat hij op de Dam?lint schreef: Het zal niet heel verrassend zijn maar ik heb vanmiddag de V90 CC aangeschaft. De proefrit was heel overtuigend, toch wel een hele andere auto met het nieuwe Volvo DNA. De aflevering is volgende week, vrij snel voor de drukke tijd bij de dealer met alle afleveringen. Nu nog de winterwielen regelen, ik heb al contact gehad met Jelmer om een mooie deal te maken met inruil van mijn XC60 winterwielen.
Hier hetzelfde, mijn onafhankelijke verzekeringsagent heeft meerdere maatschappijen gecheckt, ook even langs mijn bank ING gweest en niemand kon de offerte van Volvo evenaren.lint schreef: Ik heb, na enig vergelijkingsonderzoek, de V90CC weer verzekerd bij Volvo insurance. Wederom scherpe premie en goed voorwaarden.
Hier hetzelfde, maar dan bij Promovendum.Paul schreef: Goed bezig Leo, ik heb ze bij Allianz verzekerd, schilde heel veel euro's ….
?Paul schreef: ……..maar rij dus nu vanwege ongeluk op de A44 wel in een Kia Picanto ofzoiets. Dus daar is het laatste woord nog niet overgezegd.
Tja het voordeel moet ergens wegkomen, laat dat nu net de vervangende auto zijn....Gouwe schreef:Hier hetzelfde, maar dan bij Promovendum.Paul schreef: Goed bezig Leo, ik heb ze bij Allianz verzekerd, schilde heel veel euro's ….
?Paul schreef: ……..maar rij dus nu vanwege ongeluk op de A44 wel in een Kia Picanto ofzoiets. Dus daar is het laatste woord nog niet overgezegd.
Ben benieuwd hoe dat er uit ziet![]()