Pagina 3 van 3
Updates beschikbaar (melding Sensus)
Geplaatst: 12.04.2020 - 10:17
door andrew80
Ik zie alleen maar kaarten updates voorbij komen, nooit systeemupdates. Volgens de site hierboven zouden er updates voor het systeem zijn. Wat is jullie ervaring?
Updates beschikbaar (melding Sensus)
Geplaatst: 12.04.2020 - 16:12
door VRIDER
Systeem updates nog nooit voorbij zien komen. V60 T8 2019 model. Volgens mij alleen voor Sensus audio, bluetooth en media, zeer zeker niet voor motorische updates. Die gaan via de dealer:
https://www.volvocars.com/nl/support/to ... re-updates
Updates beschikbaar (melding Sensus)
Geplaatst: 12.04.2020 - 20:03
door Miguel81
Van de week nog een update gehad (OTA) van zowel OnCall als TuneIn. Daarnaast recent ook al de update gard voor de terugroep actie voor de safety issues.
Updates beschikbaar (melding Sensus)
Geplaatst: 14.04.2020 - 18:15
door Risrael
Miguel81 schreef: ↑12.04.2020 - 20:03
Van de week nog een update gehad (OTA) van zowel OnCall als TuneIn. Daarnaast recent ook al de update gard voor de terugroep actie voor de safety issues.
Die heb ik inderdaad ook gehad. Ik weet niet of het door die update komt of niet maar ik heb ineens geen internet in de auto meer. Niet via bluetooth thetering en niet via mijn simmetje in de auto. En nee het is niet zo dat mijn databundel op is want ik heb verder nog wel gewoon internet op mijn telefoon.
Updates beschikbaar (melding Sensus)
Geplaatst: 14.04.2020 - 20:05
door jalex_h
Bovenstaande herken ik in die zin dat na de update er geen verbinding meer is met de Volvo-server. Kaarten kan ik niet meer updaten (hoewel er aangegeven wordt dat er een update beschikbaar is) en het weerbericht komt ook niet meer door. "Service niet beschikbaar" of zoiets staat er dan op het scherm.
Spotify, TuneIn en RTTI functioneren naar behoren, zowel vioa de sim die in het automodem zit als via een gedeelde Bluetooth-verbinding.
Updates beschikbaar (melding Sensus)
Geplaatst: 14.04.2020 - 21:19
door Risrael
Bij mij heeft het probleem zichzelf na 2 uur stilstand weer opgelost. Ik heb weer internet. Vaag.
Updates beschikbaar (melding Sensus)
Geplaatst: 15.04.2020 - 20:35
door Miguel81
Risrael schreef: ↑14.04.2020 - 18:15
Miguel81 schreef: ↑12.04.2020 - 20:03
Van de week nog een update gehad (OTA) van zowel OnCall als TuneIn. Daarnaast recent ook al de update gard voor de terugroep actie voor de safety issues.
Die heb ik inderdaad ook gehad. Ik weet niet of het door die update komt of niet maar ik heb ineens geen internet in de auto meer. Niet via bluetooth thetering en niet via mijn simmetje in de auto. En nee het is niet zo dat mijn databundel op is want ik heb verder nog wel gewoon internet op mijn telefoon.
Bij mij waren alle functionaliteiten dus in orde, leek allen ergens een tik de horen die er eerder niet was en kwam van de audio want geluid op 0 was tik weg.
Nu twee weken en een paar ritjes verder lijk ik de tik ook niet meer te horen. Kan natuurlijk ook de gekheid van de mens zijn net als dat je het idee hebt dat je auto naar een beurt ook weer beter/anders klinkt als net ervoor.
Updates beschikbaar (melding Sensus)
Geplaatst: 10.04.2021 - 19:41
door michel11
Heeft er iemand iets speciaals bij de update naar 1336 voor de sensuele?
Updates beschikbaar (melding Sensus)
Geplaatst: 10.04.2021 - 19:50
door Act-One
michel11 schreef: ↑10.04.2021 - 19:41
Heeft er iemand iets speciaals bij de update naar 1336 voor de sensuele?
Wat bedoel je precies? ik heb 1336 draaien... Begrijp je vraag niet
Updates beschikbaar (melding Sensus)
Geplaatst: 10.04.2021 - 21:42
door michel11
Dit is het scherm dat ik nu heb. Voorheen zag dit er anders uit. Zie nu ook werkzaamheden staan..
49C9B2BC-B0E3-48E9-9B11-24FD8CBF5F18.jpeg