Antonius026 schreef: ↑09.07.2025 - 21:55 Ik heb dezelfde ervaring. Dennis is een geschikte vent met kennis van zaken, maar de rest van het team houdt het allemaal niet goed bij. Rommelig en ze laten steken vallen. Ik hoop dat Dennis de boel weer op de rit krijgt.
Ik zelf ga al jaren lang naar Gijsberts in Elst. Een kundige Volvo specialist, eerlijk advies en gunstige prijzen. Kan prima op tegen de universeel. Laat staan de dealer.
Dat er wachttijden zijn heb ik totaal geen problemen mee. Toen ik begin mei contact met Dennis had gaf hij aan de komende 4 weken vol te zitten. Laat er nog een week bij komen en kom je op 18 juni uit. Dat er dan vlak voor de vakantie nog wat vaste klanten voorrang krijgen heb ik ook totaal geen moeite mee. Maar dat je op 9 juli de auto nog niet eens hebt opgehaald is gaat wel heel ver. Terwijl hij mij in de veronderstelling laat dat men er mee bezig is.m1karabijn schreef: ↑10.07.2025 - 10:55 Ik ben klant van het eerste uur toen Dennis en Obbe net waren begonnen in Uden waar Dennis op zaterdag een brug huurde bij Gerry.
Dat is een lange tijd geleden en er is natuurlijk in die tijd veel gebeurd.
Na de verhuizing van Uden naar Elst waar Dennis en Obbe een unit huurde met 4 bruggen kwam ook Kuba erbij die een ongelofelijke kennis had van Volvo.
Kuba repareerde en stuurde mensen aan zodat Dennis tijd had voor de communicatie met de klanten.
Nu is Kuba er niet meer en moet hij het doen met mensen die veel minder kennis hebben van Volvo op Florian na.
In de tussentijd is het niet alleen veel drukker geworden maar zijn er ook veel meer andere dingen bij gekomen zoals bandenservice , uitlijnen APK keuringen en niet te vergeten dat schoonspoelen van de vervuilde Volvo diesels.
Door de mond en mond reclame die door de jaren heen zijn gedaan ook op dit forum is het geweldig drukker geworden want mensen zeiden oh kan de dealer het niet oplossen breng de auto maar naar Elst.
En ja ik ben het eens over de communicatie die moet beter , Dennis heeft het geprobeerd met een monteur de telefoontjes te laten beantwoorden maar als je de telefoon opneemt en de klant stelt een vraag die jij niet kan beantwoorden kom je toch weer uit bij Dennis.
Het hele gebeuren valt en staat met een goed team achter je en daar is Dennis verantwoordelijk voor.
Mijn mening is dat Volservice veel te snel groter is gegroeid is een korte tijd.
Maar 1 ding weet ik zeker dat Dennis er alles aan zal doen om de mensen te helpen met de mensen die hij tot zijn beschikking heeft.
En wachttijden zijn niet alleen bij Volservice vandaag staat in het AD dat mensen weken soms maanden moeten wachten op reparatie of APK keuring.
Ook begrijp ik dat wanneer een bedrijf groeit en het niet kan bijbenen er soms wat mis gaat. Dat is ook helemaal niet erg. Maar je moet geen dingen toezeggen die je niet kan waarmaken.