Wordt komende tijd weinig updaten dan

Zal eens kijken welke versies ik erop heb staan.
Maar de Volvo site rept dat alleen "jouw regio" OTA gedaan wordt. Wil je heel Europa voorzien van update moet dat met USB stick begrijp ik hierboven? Als dat niet zo is, ga ik ook echt niet met een stickje kloten maar fijn OTA laten gebeuren.
Dit was een goede tip en gisteren de 'extra verwarming' afgezet en meteen geprobeerd op een rit van 17km (20 min) in pure modus. Het verbruik is idd 0 ipv ~1.5 L maar helaas wel geen warme lucht te voelen. Ik snap dat hij langer doet om 'warm' te draaien maar is het normaal dat ie na 20 min rijden nog steeds koud blaast?
Nee, heb net nog even Frankrijk voor je aangezet, zoals je ziet op de foto, download hij gewoon terwijl bovenin het scherm te zien is dat hij verbonden is via de simkaart van de auto, de overig al geïnstalleerde landen heb ik allemaal zo gedaan.
Zou kunnen ik heb er niet opgelet, ik heb de landen aangevinkt die ik direct nodig had en ben gewoon de auto gaan gebruiken, telkens als je de auto uitzet gaat hij op pauze en start weer op als je de auto weer vertrekt, dus ergens in de komende dagen staat Frankrijk er ook helemaal op, zo is het bij de andere Landen ook gegaan bij mij.
Dat herken ik wel ja, die meldingen als je de auto start met "updaten bezig". In begin denk je, die BC is de weg kwijt, maar wel gaaf dat ze die installaties gewoon probleemloos op pauze knallen en vervolgens weer oppakken ipv ERROR.Mickyman schreef: ↑04.02.2021 - 11:04Zou kunnen ik heb er niet opgelet, ik heb de landen aangevinkt die ik direct nodig had en ben gewoon de auto gaan gebruiken, telkens als je de auto uitzet gaat hij op pauze en start weer op als je de auto weer vertrekt, dus ergens in de komende dagen staat Frankrijk er ook helemaal op, zo is het bij de andere Landen ook gegaan bij mij.
even een rit naar de supermarkt zojuist en Frankrijk staat op 100% gedownload, iets van 800MB was dieJ33Bee schreef: ↑04.02.2021 - 11:25Dat herken ik wel ja, die meldingen als je de auto start met "updaten bezig". In begin denk je, die BC is de weg kwijt, maar wel gaaf dat ze die installaties gewoon probleemloos op pauze knallen en vervolgens weer oppakken ipv ERROR.Mickyman schreef: ↑04.02.2021 - 11:04Zou kunnen ik heb er niet opgelet, ik heb de landen aangevinkt die ik direct nodig had en ben gewoon de auto gaan gebruiken, telkens als je de auto uitzet gaat hij op pauze en start weer op als je de auto weer vertrekt, dus ergens in de komende dagen staat Frankrijk er ook helemaal op, zo is het bij de andere Landen ook gegaan bij mij.
het werkt bij mij zowel via de wifi thuis als via de hotspot van de telefoon en dus zoals mijn foto hierboven via de simkaart in de auto. heb jij ook MJ 2021? wie weet hebben ze wat verandert?
De mijne is uit 2019. Wellicht is het interne geheugen van MJ 2021 wat groter.