ken je nagaan als je van je eigen geld z'n elende bak gekocht had.hans anesthesie schreef:En dan zelf in een lease Volvo van de baas rijden hahahaha
dan was je pas helemaal ziek geweest.
ken je nagaan als je van je eigen geld z'n elende bak gekocht had.hans anesthesie schreef:En dan zelf in een lease Volvo van de baas rijden hahahaha
Over mooi valt niet te twisten dat is smaak toch.Robbert242DL schreef:Vind dit ook een erg schandalige opmerking. Toevallig heb ik een kennis daar werken. (en die rijdt wel Volvo en een mooiere dan een V50)bart simpson schreef:Wel een wat erg negatieve (en ook wat domme) benadering, vind je zelf ook niet?Stefanv50 schreef:waarschijnlijk zo gefrustreerd omdat ze het altijd over iemand anders zijn mooie volvo moeten hebben en zelf niet het geld hebben om er één te rijden
Welk punt probeer je hier nu eigenlijk te maken? deze past trouwens wel naadloos in het voorgaande rijtje dat ook kant nog wal raakte.Stefanv50 schreef:ken je nagaan als je van je eigen geld z'n elende bak gekocht had.hans anesthesie schreef:En dan zelf in een lease Volvo van de baas rijden hahahaha
dan was je pas helemaal ziek geweest.
je zou het haast zeggen.jaspers schreef:he simpson werk je toevalig bij bluekens?
Dit begrijp ik maar welke dealer in de buurt van Bergen op Zoom?
Ik reageerde op een wat onfatsoenlijke reactie van stefanV50, daarvoor hoef ik daar toch niet te werken?jaspers schreef:he simpson werk je toevalig bij bluekens?