Bij deze:
Vrouwlief is helemaal happy met de toevoegingen.
Het bakje is in zekere mate functioneel (zeker voor een vrouw…) maar het oogt met name veel fraaier.
De velgen zijn ook volledig naar het zin. Het stuurhuis is vervangen vanwege de storing mbt de stuurbekrachtiging hetgeen voorzover het zich laat aanzien de oplossing was voor het euvel.
Het (verder) genieten is dus weer van start gegaan.
Inmiddels heb ik de auto al 1x gewassen (ik ervaar dat als therapeutisch waar mijn vrouw het als noodzakelijk kwaad ziet).
Op het werk had zij de auto onder een ‘plakboom’ geparkeerd met als gevolg dat het ding vol zat met plakkerige druppels welke op hun beurt dan weer heel makkelijk vuil vast houden.
Dat heb ik dus maar even schoongemaakt en de wagen ‘afgeblust’ met een laag Reload. En mijn vrouw gevraagd niet meer onder die (zulke) bomen te parkeren…

“de voorruit is groter dan de achteruitkijkspiegel”
Hij: V60 T5 Momentum MY19 / Birch Light Metallic, Maroon Brown Moritz leder + heel veel lekkers !

Zij: XC40 T2 MY23, Silver Dawn, Momentum Core Aut. + veel lekkers
Volvo V60, VOR, D3 163pk, Ocean Blue & Beige leder, bodykit, MY12
Vroeger (hij&zij) oa Mini, VW, Honda, Alfa Romeo (10x) oa Guilietta/33/33SW/155/156SW, Renault Scenic/Laguna Estate/Espace, Fiat Barchetta, Volvo V40 1.8 en V50 2.0D, V40CC, Peugeot 208