Zo heb ik dat overzicht ook voor mijn eigen auto (ook Zweedse import met veel opties) gecreëerd.
Overigens zag ik de aanwezig van KE aan de extra knop in de achterklep; die rechter heb je niet als je die optie niet hebt.
Weer wat geleerdraspaardje schreef: ↑06.09.2022 - 09:49 Overigens zag ik de aanwezig van KE aan de extra knop in de achterklep; die rechter heb je niet als je die optie niet hebt.
Uiteindelijk vind ik de flippers het minst belangrijke.... het is leuk als het er op zit, maar ik vind het dikkere stuur van de R design veel fijner dan het huidige stuur met een naad voor op het stuur (bij een wit interieur is het een wit met zwart stuur) en het feit dat het stuur verwarmd is, vind ik erg prettig.... de flippers zouden een mooie bijkomstigheid zijn, maar als dat niet kan of lukt, dan is het jammer maar niet onoverkomelijk...Jeroen schreef: ↑15.09.2022 - 09:14 Mooie auto! Ben benieuwd of het R Design met flippers lukt, ik heb wel het R design stuur maar flippers kon niet bij een Inscription.
Als je gaat tinten neem dan de voorruit en voordeuren ook mee, 70% kan en mag. Scheelt echt veel warmte en een zonnebril draag ik niet meer in de auto.
Mag ik even uitleg, want ik wil ook gaan tinten. Is de B stijl 70% nu het voorraam en 30% donkerder achterzijde...deze verdeling zou de XC passen