Begint 'ie naar mij te seinen met groot licht

Hahaha... Dat dus!JeroenSpock schreef: ↑13.11.2022 - 21:20 Gisteravond met de bus in Assen, komt een auto vanaf de verkeerslichten achter mij rijden zonder verlichting, dus ik ook het licht uit. Kijken hoe lang het duurt tot Flappie wakker wordt.
Begint 'ie naar mij te seinen met groot licht![]()
Duurde een meter of 400 voordat er een lampje bij hem (en zijn auto) ging branden. Toen kon ik het spul ook weer aan zetten en met een gerust hart verder rijden.
Dus het kan wel.The Mechanic schreef: ↑13.11.2022 - 13:26 Bij de P2 modellen heeft de dealer hier gewoon software voor.
Bij de huidige modellen kan het niet meer. Mocht je er wel een zien rijden met de verlichting uit, dan is het een politie auto.
Rijd de politie tegenwoordig ook al met de P2 ?Jelmer de Jong schreef: ↑14.11.2022 - 20:05Dus het kan wel.The Mechanic schreef: ↑13.11.2022 - 13:26 Bij de P2 modellen heeft de dealer hier gewoon software voor. Bij de huidige modellen kan het niet meer. Mocht je er wel een zien rijden met de verlichting uit, dan is het een politie auto.
S/V 60/90 in zwart en grijs. Als je ze ziet is het al te laat.
Rijden ze wel een echt merkJelmer de Jong schreef: ↑15.11.2022 - 07:02S/V 60/90 in zwart en grijs. Als je ze ziet is het al te laat.![]()
Waarom zou ik Ferdie? Hiervoor is toch de auto knop? Op stand 2 gaan de xenons altijd aan en dat lijkt me niet nodig. De voormalige mistlampen + dat balkje zijn DLR op mijn auto en die zijn ERG goed zichtbaar, als ik een andere V70 zie (eentje van na 2013) . En nu spaar ik de xenons een beetje.
Het is de vraag of het "mistlampen" zijn. Dan moet er nl een "F" van fog in staan. Is dat niet het geval, dan is het of breedstralers/bermverlichting of extra verlichting.