Ik heb gebruik gemaakt van het rti scherm (van volvo).
De navigatie computer geeft een constant signaal naar het scherm, de interface die onderbreekt het signaal waneer er spanning op komt te staan (op de interface) die geeft dan het video signaal door.
haal je de spanning van de interface dan krijg je weer het RTI.
Als het RTI systeem uit staan dan zorgt de interface dat het scherm automatisch omhoog komt waneer er spanning op komt te staan.
Klinkt allemaal onduidelijk maar misschien wat voor op een meeting?
voor het mooie zou je het moeten zien gewoon.
van het weekend zie ik me auto weer met dag licht, zal proberen dan wat mooiere foto's te maken
ik heb zo;n ding op een andere auto zitten,
die van mij werkt voor geen meter...
het was dan ook geen dure strip, maar het principe is altijd gelijk. Zo lang je massa maakt met je auto zou het moeten werken.
Vervelende hier is dat het kabeltje bij mij ook gewoon reageert op zowat alles, en derhalve het een zeer onbetrouwbare bron wordt.
v700r schreef:Heeeee mannen jullie zijn toch geen (ik wilde eigenlijk zeggen "wijven" maar die lezen ook mee en kom ik discriminerend over en sommige kunnen wel goed parkeren) mietjes? Parkeerhulp......kom op nou.
Dit moet je tegen mijn neef zeggen, die parkeerde zijn auto netjes op een betonpaaltje.
Volvo 460 1.9 TD
- there are no good guns and there are no bad guns. A gun in the hands of a bad man is a bad sign. A gun in the hands of a good man is no threat to anyone - except bad people -
Ik schop dit nog eens omhoog.
Kun je me vertellen of dit een CMOS camera is? De kwaliteit valt me eerlijk gezegd vies tegen. Een (veel duurdere) CCD camera schijnt ook 's avonds / donker een fantastisch beeld te geven.
Ik wil ook een camera monteren, maar ik denk dat ik voor een opbouw kies naast het kofferdeksel slot. Ik weet niet wat wijsheid is voor montage. Ik heb daarbij ook nog een vaste trekhaak. De interface kabel is al besteld (22 euro) en cameraatjes zijn er vanaf 12 euro op ebay. Dat is natuurlijk een lachtertje. Een CCD camera komt echter op een 70 euro.
als je met die parkingspots naat je kenteken plaat niet genoeg kunt zien(niet laag genoeg) KANTEL ZE IETS NAAR BENEDEN dit word standaard bij het nieuwe model xc90 in de gargage ook al gedaan voorbumber word iets gekanteld( van binnenuit de binnenbumber dus) zie je van buiten niets van hierdoor werken de parkingspots perfect;) en voor iedereen die zwarte parkingsport lelijk vind in bevoorbeeld zilverren bumper SPUITEN DIE HAP;) zo doen ze dat bij ons in de garage ook als je dit goed doet vallen zie 1 niet op en werken ze 2 beter dan die dingen naast je kentekenplaat
440 B18U 1995, Elec. Ramen+Spiegels, Middenarmsteun, Halflederinterieur Dubbele Remus DTM, Pilot Openluchtfilter, 40MM Verlaagd en Black windows.
290.000KM op de klok.