En dan zit alles stevig genoeg? Of moet er ook nog een plakker onder?
Kan me eigenlijk niet zo goed voorstellen dat alleen het klemmen tussen het leer en de middenconsole zo sterk is dat dat continu blijft zitten....
En dan zit alles stevig genoeg? Of moet er ook nog een plakker onder?
Er zit een goedkope standaard plakker onder, maar het schuift vooral niet weg omdat het voetje ribbels heeft, denk ik. Na dikke 600km dit weekend en er extra op letten vind ik nog steeds dat het goed stevig zit. Af en toe schommelt het wat maar de telefoon blijft goed zitten.
Nog even terug komen op mijn vorige bericht, ik moest de uitlaat zelf ook laten zakken om de sierstukken te verwijderen/wisselen.
Domme pech houd ik het op. Low Tyre Pessure warning ging aan, ik had nog net genoeg tijd om te bedenken ,,ah dat systeem werkt ook'' - thuis ff de banden oppompen en paar seconden later trilt de hele handel achter. Platte band met ~100km/u, moest iets sturen binnen de weghelft en zie daarna direct de band wegvliegen in de achteruitkijkspiegel. Nou dat was dus binnen 30sec een enkeltje vluchtstrook. Volgende keer zo min mogelijk sturen en remmen denk ik, maarja dan is het wel veel gevaarlijker - zo 's avonds even stilstaan op de linkerbaan wil je ook niet. De velgranden waren in ieder geval nog goed en het was snel opgelost met wat hulp en door Profile.raspaardje schreef: ↑17.07.2023 - 10:28 Ja, de V60 is de ultieme vakantieauto, helemaal als je wat leuke stuurmanswegen opzoekt...
Klapband was domme pech of was er een oorzaak aan te wijzen?
Ja, de ultieme vakantie auto. Deze draait nog op Sensus (haha grapje). Maar precies wat raspaardje zegt: Pilot brengt je zonder al te veel inspanning thuis in Nederland (je rijdt echt makkelijker 1000km weg). Bergwegen omhoog vreet ie het asfalt onder je vandaan en naar beneden kan je lekker rustig elektrisch rijden - zo kom je toch nog voordelig uit. Geluidsbeleving met gelaagd glas en B&W is super goed. Met de App stap je in een voorgekoelde auto na een dagje strand. Het enige vervelende wat is kan bedenken is het strandzand in het geperforeerde leder van de stoelen ^^. Maar al met al heel tevreden Zwitserland en Frankrijk doorgereden.