Nou, ben een tijdje niet op het forum geweest maar dacht dat het wel tijd was voor een update!
Het systeem zit er inmiddels alweer meer dan een jaar in. Mijn lange termijn bevindingen zijn over het algemeen zeer positief!
Vrijwel altijd werkt het systeem vlekkeloos en ben er inmiddels zo erg aan gewend dat het lijkt alsof het origineel in de auto zit. Alles loopt soepel, geluid is goed en bellen werkt ook top. Ik heb standaard maps, flitsmeister en een radio of muziek app lopen.
Sporadisch ziet hij de telefoon niet, maar dat is met alle carplay systemen zo geloof ik. Auto aan en uit en het werkt weer.
Sinds ik hem heb is hij iets van 5 keer vastgelopen, midden in de rit loopt de audio vast en blijft haperen. Het beeld ververst dan gek genoeg wel gewoon. Na auto aan en uit ook weer in orde. Kan de oorzaak daarvan niet vinden maar komt zo weinig voor dat het eigenlijk ook geen issue is.
Enige jammere in de winter is dat de stoelverwarming nog steeds niet zichtbaar is in het display. Maar verder, mega tevreden! Rapportcijfer 9
Oja en de issues die ik in het begin had (demo software in beeld, wat instabiel e.d.), de unit bleek niet in orde en heel makkelijk bij swedesolutions kunnen inwisselen voor een nieuwe. Sinds dien dus helemaal happy!