Pagina 3 van 3

Geplaatst: 22.12.2006 - 22:47
door arnoud
Ik heb even een paar uur gewacht tot ik het zeker wist, maar het vervangen van mijn luchtmassameter heeft bij mij het schokkerige gedrag helemaal verholpen! Jay!

Geplaatst: 02.01.2007 - 17:09
door Falco
arnoudh schreef:Ik heb even een paar uur gewacht tot ik het zeker wist, maar het vervangen van mijn luchtmassameter heeft bij mij het schokkerige gedrag helemaal verholpen! Jay!
Dat zal ik ook vragen bij de 2nd opinion, van een ex-Volvo medewerker hoorde ik ook nog dat het te maken kan hebben met de totale speling in de aandrijflijn bij terugschakelen van 3 naar 2.

Mvg, Han

Geplaatst: 06.03.2007 - 22:44
door hk
heren,

ik ben nieuw op dit forum dus ik weet niet of in de goede rubriek zit. Ik heb net een V70 2.4 LPG G3 gekocht, sept-2001. Onder de 2000 rpm moet ik heel rustig gas geven anders blijven er 1 a 2 cilinders achter. de motor loopt goed zonder problemen en niet onregelmatig. ik lees hier veel over ETM's etc, idee?

Heb nog een goed ingereden 240 in de aanbieding met bijna 6 ton op de klok.