XC60silverdawn schreef: ↑27.11.2024 - 22:01
Sammmyvannorel schreef: ↑27.11.2024 - 21:45
jep
XC60silverdawn schreef: ↑27.11.2024 - 21:09
Ok. Dan is dus hij uit januari 2014?
Jep iets van 10 januari 2014 eerste toelating. In mijn hoofd een jaartal ouder, maar qua kilometers een jaar jonger dan wat ik nu rijd.
Dan heb je een van de laatste 5 cilinders.
Die van mij was van februari 2014 en was een van de eerste D4 VEA.
Overigens een hele fijne motor. 180 pk en ik dacht 400 Nm. En zeker wel betrouwbaar. Ik heb er 220.000 km mee gereden zonder problemen. En hij rjjdt nog steeds rond in NL.
viewtopic.php?t=95655
dan waren de eerste schraapveren van de stapel wellicht iets steviger dan die in mijn d3 vea uit 2015. Dat is de reden dat hij weggaat, verder is het nog steeds een erg fijne bak. Ik heb ook nog serieus overwogen om ' gelijk' over te steken naar een V60 summum d3/d4 uit 2012, dat kon nog iets goedkoper, maar een van de ergernissen uit de huidige v60 is toch wel de ruimte, of eigenlijk het gebrek daaraan. Als je dan toch switcht moet je er op vooruit gaan wat mij betreft.