ik zie online zo links en rechts verschillende prijzen afhankelijke van het type motor en benzine of diesel.
Maar zou je voor high-end willen gaan.
https://www.intraxracing.nl/en/products/volvo/v50/
https://www.intraxracing.nl/en/product/ ... k2-straat/
Advies kosten schokdempers/veren etc
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
v50 2.4i 2006
- Fredhead
- Geartronic member
Mijn S60 stond destijds rondom een Bilstein B12 set in 4 uur tijd inclusief 2 nieuwe draagarmen.Urbexpeditie schreef: ↑19.12.2024 - 21:37Bedrag van KW is echt bizar.
En uren valt opzich mee als het niet te veel tegen zit.
De gehele voortrein (ophanging + stuurinrichting, stab.stangen en alle rubbers en hoezen) van mijn XC70 is 2 jaar geleden vervangen. Incl. Verhoging voor +achter en achterveren. Dat had de monteur in iets meer dan een halve dag gedaan.
Maar dat was een paar maanden ervoor al eens los geweest.
Laat het iets tegen zitten + wat winst op de onderdelen, dan is die 1600 nog niet heel gek. Maar van KW....![]()
Wel met 2 man aan gewerkt maar het is dus zeker mogelijk om het vlot te doen net zoals bij jou het geval was.
'07 Mitsubishi Pajero GLX Intense 3.2 Di-D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
Led verstralers | Led werklampen | Anderson aansluiting | Dubbele accu | BF Goodrich AT2 | EGR mod | Traction control mod | Olie catchtank | Honda sproeiers
'60 Fordson Dexta smalspoor
Zij: '10 Renault Master MK2 T33 DCi 120 campervan
Ex-Volvo's '03 S60 D5, '04 V50 2.0D, '07 S60 2.4D
-
- 1st Gear member
Inmiddels is het werk uitgevoerd en het is een wereld van verschil. Het is veel geld maar je krijgt er wel iets voor terug want het onderstel voelt echt fris aan. Er is ook een nieuwe stabilisator stang gemonteerd omdat ze de oude niet zonder te slopen los kregen.
Helaas is er nu een probleem met de uitlijning. De auto trekt naar rechts. Ik ben al terug geweest en ze hebben hem nogmaals uitgelijnd maar het heeft niet geholpen. Ik ben momenteel in Oostenrijk en omdat ik best wel gek werd van de constante trek naar rechts heb ik het linker voorwiel 0,3 bar minder hard opgepompt. Dit lijkt iets te hebben geholpen maar is geen permanente oplossing
Wanneer ik volgende week terug ben ga ik weer naar de garage on hopelijk een oplossing te vinden. Best zuur want ik had niet gedacht zoveel geld uit te geven om vervolgens een nieuw probleem te hebben.
Helaas is er nu een probleem met de uitlijning. De auto trekt naar rechts. Ik ben al terug geweest en ze hebben hem nogmaals uitgelijnd maar het heeft niet geholpen. Ik ben momenteel in Oostenrijk en omdat ik best wel gek werd van de constante trek naar rechts heb ik het linker voorwiel 0,3 bar minder hard opgepompt. Dit lijkt iets te hebben geholpen maar is geen permanente oplossing
Wanneer ik volgende week terug ben ga ik weer naar de garage on hopelijk een oplossing te vinden. Best zuur want ik had niet gedacht zoveel geld uit te geven om vervolgens een nieuw probleem te hebben.
- Gouwe
- 7th Gear member
Mooi dat alles nu vers is aan het onderstel en ik hoop met je mee dat ze snel het probleem van het naar rechts trekken hebben gevonden. Mijn eerste gedachte is dat er iets in de ophanging niet goed gemonteerd zit. Geniet desondanks van je vakantie.
Volvo XC90T8 R-design met genoeg opties en Polestar tuning en voor werk en fun een Z4 roadster.
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
Daarvoor: V60 D6 Summum, V70 D5 AWD GT Summum, XC90 D5 Summum GT, V60 D3 GT OR, V70 D5 GT, 855 2.5i, 854 GLT, 744 GL, 440 GL en een paar leasebakken tussendoor
- corsa_gsi
- 4th Gear member
- Contacteer:
Houdt er rekening mee dat je banden nu ook verkeerd slijten door de foute uitlijning.
----------
Cars:
Volvo V50 T5 Kinetic 2011 Zilver
Opel Astra F Sedan CDX 1.6 16v Nautilus Blauw uit 1997 op LPG
Opel Corsa B GSi C20LET Sunrise Orange uit 1996 met 575pk.
Opel Vectra B Caravan Sport Edition 3.0 V6 Automaat uit 2000 op LPG (Verkocht)
Cars:
Volvo V50 T5 Kinetic 2011 Zilver
Opel Astra F Sedan CDX 1.6 16v Nautilus Blauw uit 1997 op LPG
Opel Corsa B GSi C20LET Sunrise Orange uit 1996 met 575pk.
Opel Vectra B Caravan Sport Edition 3.0 V6 Automaat uit 2000 op LPG (Verkocht)
- mrpara
- 1st Gear member
Ik ben benieuwd wat er uiteindelijk allemaal vervangen is? Schokdempers+veren rondom en stab. stangen voor?iur schreef: ↑31.12.2024 - 02:25 Inmiddels is het werk uitgevoerd en het is een wereld van verschil. Het is veel geld maar je krijgt er wel iets voor terug want het onderstel voelt echt fris aan. Er is ook een nieuwe stabilisator stang gemonteerd omdat ze de oude niet zonder te slopen los kregen.
Volvo V50 1.8
-
- 2nd Gear member
- Contacteer:
Dat is balle.iur schreef: ↑31.12.2024 - 02:25 Inmiddels is het werk uitgevoerd en het is een wereld van verschil. Het is veel geld maar je krijgt er wel iets voor terug want het onderstel voelt echt fris aan. Er is ook een nieuwe stabilisator stang gemonteerd omdat ze de oude niet zonder te slopen los kregen.
Maar opnieuw uitlijnen zonder de oorzaak van het waarom is ook zoiets?
Hadden ze geen tijd meer voor je.
Ik bedoel niet oké, opnieuw en nog niet oké daar heb je geen 20 km voor nodig?
v50 2.4i 2006
-
- 7th Gear member
Vermoed camber (negatief) verkeerd na het vervangen van de spoorstang.
Blog Småbruk - Het leven op een kleine Zweedse boerderij...
"A man without a vision for his future, always returns to his past"
"A man without a vision for his future, always returns to his past"