beslagen ramen

Techniek die meerdere modellen betreft. Alles wat niet persé modelgebonden is. Ga voor vragen over jouw model naar een van de modellenrubrieken!
JosB
2nd Gear member

AlexV70 schreef:Is het stangetje op de tekening van JosB zichtbaar?
Of kan je deze dan aanwijzen?
Yep.
JosB

Vanaf 1981 alle verschillende typen 340; 360; 440; S40; V40 dus alles wat in Born geproduceerd werd.

vanaf maart 2022 Volvo V40 1.5 T3 Polar+ Sport Verwarmbare voorstoelen Standkachel Afneembare trekhaak Harman Kardon.

Nu van plan over te stappen naar een gebruikte CX40 maar twijfel tussen een B4 2.0 benzine of een T5 hybride.
Gast

@JosB, heb jij deze ervaring ook?
Klinkt namelijk heel plausibel!
Veel werk?
Ik meende mij te herinneren dat je het dashbord niet maar zo gedemonteerd hebt.
JosB
2nd Gear member

AlexV70 schreef:@JosB, heb jij deze ervaring ook?
Klinkt namelijk heel plausibel!
Veel werk?
Ik meende mij te herinneren dat je het dashbord niet maar zo gedemonteerd hebt.
Hoi Alex,

Ik heb er nog niet van gehoord maar dat zegt natuurlijk niks er gebeuren wel meer dingen waar ik geen weet van heb (gelukkig :razz: :razz: ).

Naar mijn idee valt de klep niet zo maar dicht als het stangetje los is en mocht de klep wel dicht vallen dan hoor je waarschijnlijk zo'n geklapper onder het rijden dat je vanzelf de dealer op zoekt.
JosB

Vanaf 1981 alle verschillende typen 340; 360; 440; S40; V40 dus alles wat in Born geproduceerd werd.

vanaf maart 2022 Volvo V40 1.5 T3 Polar+ Sport Verwarmbare voorstoelen Standkachel Afneembare trekhaak Harman Kardon.

Nu van plan over te stappen naar een gebruikte CX40 maar twijfel tussen een B4 2.0 benzine of een T5 hybride.
Plaats reactie

Terug naar “Techniek overig”