Pagina 21 van 28
Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 06.04.2017 - 17:14
door Fredhead
Benieuwd hoe het rijd!
Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 06.04.2017 - 19:44
door Rha007
Wederom goed bezig Sjoerd. Hoeveel cm's komt ie lager te staan?
Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 06.04.2017 - 20:03
door Walter
Gaaf!
Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 06.04.2017 - 21:14
door Mart van der Steeg
En wie gaat al dat moois er onder zetten? of is dat redelijk standaard?
Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 06.04.2017 - 21:42
door teebee
Zeg Sjoerd, sorry als ik wat onbeleefd ben....
maar ben je inmiddels niet al een behoorlijk kapitaal aan het verspijkeren?
krijg de indruk dat een originele polestar met toeters en bellen onderhand goedkoper is....
Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 06.04.2017 - 22:08
door Fredhead
Mart van der Steeg schreef:
En wie gaat al dat moois er onder zetten? of is dat redelijk standaard?
Een demper en veer vervangen blijft hetzelfde werk, dus dat is de moeilijkheid niet
Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 07.04.2017 - 02:37
door Silver_R
fredhead schreef:
Benieuwd hoe het rijd!
Anders ik wel. Volgens Polestar zelf moet het een aardige verbetering zijn.
Rha007 schreef:
Wederom goed bezig Sjoerd. Hoeveel cm's komt ie lager te staan?
Niet zo heel veel. Voor dacht ik 1.5cm en achter 0.5.
teebee schreef:
Zeg Sjoerd, sorry als ik wat onbeleefd ben....
maar ben je inmiddels niet al een behoorlijk kapitaal aan het verspijkeren?
krijg de indruk dat een originele polestar met toeters en bellen onderhand goedkoper is....
Dank voor je bezorgdheid. Valt alles bijelkaar goed mee hoor. Alles opgeteld kom ik misschien net aan een halve Polestar.
En ik heb een dealer die het allemaal ook erg leuk vindt en mij, wat zal ik zeggen, niet de hoofdprijs rekent. En het is een beetje hobby hè. Mag wel iets kosten toch?
Verder ben ik voorlopig niet van plan een andere auto te kopen dus ik hoop er lang van te kunnen genieten.
fredhead schreef:
Mart van der Steeg schreef:
En wie gaat al dat moois er onder zetten? of is dat redelijk standaard?
Een demper en veer vervangen blijft hetzelfde werk, dus dat is de moeilijkheid niet
Gewoon de dealer.
Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 10.04.2017 - 14:20
door Volvov60polestar
Mijn steun heb je met deze verfraaiingen

Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 10.04.2017 - 15:07
door Silver_R
Volvov60polestar schreef:
Mijn steun heb je met deze verfraaiingen
Thanx. Altijd leuk om te horen.
Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 10.04.2017 - 19:04
door Mart van der Steeg
Silver_R schreef:
Volvov60polestar schreef:
Mijn steun heb je met deze verfraaiingen
Thanx. Altijd leuk om te horen.
gelijk je rekeningnummer geven

Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 12.04.2017 - 16:54
door Fredhead
En hoe rijd het?!

Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 12.04.2017 - 17:56
door Silver_R
fredhead schreef:
En hoe rijd het?!
Ben echt net 30 minuten thuis. Auto heeft wat langer bij de dealer gestaan ivm een storing aan het Keyless systeem.
Maar ik kan je vertellen dat het een echte upgrade is. WOW.
Minder bodyroll waardoor bijna geen onderstuur meer. Strakker sturen en voelt veel sportiever aan. Wat ik na de V70R miste is nu weer terug. De Four-C stand bij de R tussen Sport en Advanced in, zo voelt de T6 nu. Kortom kost wat maar dan heb je ook wat. Super.
Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 12.04.2017 - 23:34
door Fredhead
Goede investering geweest dus!
Staat de V60 nu nog veel lager of valt het mee met deze set?
Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 13.04.2017 - 07:42
door Silver_R
Valt goed mee. Voor 10 mm en achter 5 mm.
Beschaafd dus.
Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 13.04.2017 - 07:51
door Fredhead
Dat is wel heel beschaafd

Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 13.04.2017 - 07:57
door Silver_R
Maar dat is tov het R-Design chassis hè. Die staat standaard al geloof ik 25 mm ager.
En of het een goede investering is, bij bv Bilstein zal ik vast goedkoper uit zijn geweest. Dan zal het waarschijnlijk ook een verstelbare set geweest zijn maar vind dat dit meer bij mijn auto hoort.
Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 13.04.2017 - 08:29
door Fredhead
Oh ja tuurlijk, even niet aan gedacht.
Dan is het gewoon echt een nette hoogte die zeker niet lager hoeft
Bilstein zijn lang niet allemaal verstelbaar.
Die ik had kwam om ongeveer dezelfde hoogt uit als jij nu hebt en dan is nog prima voor dagelijks gebruik.
Geen gekruip over drempels heen omdat er anders wat gaat schuren.
Gewoon de set nemen die jij wil en zo te lezen is dat een meer dan prima aanschaf geweest!

Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 04.05.2017 - 16:54
door Silver_R
Nu een paar weken verder kan ik opmaken dat het een compleet andere auto is geworden met de Polestar chassis set. Strakker, stugger en veel beter sturen. Zonder dat het comfort veel minder is geworden. Gisteren met de familie op stap geweest en niemand klaagde.
Ga wel de IPD swaybar eronder uit halen want die is net to much. Maar wat is dit een verbetering zeg. Echt de moeite waard geweest. Nu nog even wachten op de PIH schijven en klauwen. Is wel zo'n beetje de laatste update.
Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 04.05.2017 - 19:43
door Paul
Ik krijg morgen de Polestar uitlaatjes, ben benieuwd
Re: Van R naar R-Design
Geplaatst: 12.05.2017 - 21:36
door Silver_R
Vandaag bij Steve van Driven2shine geweest voor een was, klei, polijst, seal en wax beurt van de V60.
Wat een resultaat, waanzinnig.
Thanx Steve.