Yep kan je vagcommenBart schreef: Hmm, ik moet in mijn A4 wel steeds de hill assist aanzetten na elke start, wellicht een VCDS-instelling?
En het is inderdaad superhandig, ook als optie er destijds op laten zetten.

Yep kan je vagcommenBart schreef: Hmm, ik moet in mijn A4 wel steeds de hill assist aanzetten na elke start, wellicht een VCDS-instelling?
En het is inderdaad superhandig, ook als optie er destijds op laten zetten.
Toen leerden we ook om te telexen......Msuidgeest schreef: Automaat kruipt altijd. Daarom moet die voet dus op de rem. Maar dat zoiets elektrisch zou moeten of met de rechtervoet: de rechter voet dus, want zo is dat geleerd met rijlessen (eind 1982).
Veiligheidsgordel omdoen !!Quota schreef: Bij mij lost de handrem niet bij het wegrijden hoor, hij trekt de achterkant naar beneden (of bij achteruit rijden omhoog). Of moet je nog een bepaalde volgorde van handelingen aanhouden ok dit te activeren?
Zou je wel verwachten bij Volvo. Is echter niet zo.lint schreef: Klopt, de koppeling met het dragen van de veiligheidsgordel zal wel een veiligheidsitem zijn.
Vreemd. Dan is er bij iets niet in orde.BlackcurrantV70 schreef: Bij Volvo ook hoor, de handrem gaat bij gas geven niet los als je je gordel niet om hebt, bij mijn XC70 althans
Enniehow kom maar een keer aan..... Woon slechts een paar huizen verderop....... Bakkie doen altied leuk..Carfreak schreef: Enniehow. Het is enniehow goed te horen dat de bolide enniehow goed bevalt!![]()
Die had ik om, is het eerste wat ik doe als ik instap.... Daar lag het niet aan.BlackcurrantV70 schreef:Veiligheidsgordel omdoen !!Quota schreef: Bij mij lost de handrem niet bij het wegrijden hoor, hij trekt de achterkant naar beneden (of bij achteruit rijden omhoog). Of moet je nog een bepaalde volgorde van handelingen aanhouden ok dit te activeren?![]()