Bofkont. Passat en Volvo scheelt echt niets. Het is maar hoe je het gaat beleven. Ik heb met heel veel plezier de Passat 2.0TDI gereden. Ik durf te beweren dat de Passat evenveel rijplezier geeft als de Volvo. En ik zou hem zo weer nemen. Passat was iets meer gooi en smijt auto in vergelijking met mijn V70. Passat is een prima product Hakan.
“Carpe Diem”
XC60 T8 Twin Engine R-Design My’20 een onbegrensd 2e HANSje met “senioren instap”
Onderweg; C70 T5 Tourer My"12 een onbegrensd 2e HANSje een 'Empty Nest Volvo'
'Voorlop(er)(ig)' een 308 GT SW bj'24 voorzien van een halve 6 pitter.
MGB GT BRG Classic Rally Car 1969 > FOR SALE!!!!!! Exit: V70 D5 / V70 D4 / V70 2.5 / V90 D4 / V90 D4 / V70 D4 / V60 T6 recharge
Nou.. ik heb er net in gereden. Maar het bevalt me niet. Auto schakelt zeer slecht. (de S60 schakelt erg licht) Hij stuurt ook heel anders dan de S60. Bovendien is de motor (1.6D) minder krachtig. Als je 80 rijdt moet je naar z'n 6 schakelen = 1200 toeren ong.
's Morgens toen ik thuis kwam na een ritje van ongeveer 6 km, haalde ik de sleutel uit het contact en sloot de auto af. Meer dan 2 minuten lang bleef de ventilator blazen. Toen heb ik de auto maar gestart en zo'n 25 km gereden. Bij thuiskomst was dit weg. Mijn vader heeft het ook een keer meegemaakt. Raar of niet? De motor was niet warm, maar de ventilator bleef wel nablazen.
Out div C30/XC70/XC60/XC60/V60CC/XC40
Out XC 70 D5 full option
Out V60 full option cosmic white inc Polestar
Out V60 MY14 Plug in hybrid inc Polestar
Out V60 MY15Polestar full option Black
In XC40 MY22 Twin Engine black
In XC40 MY23 Twin Engine White
Ook wel eens gehad geloof ik, was toen ik dikke heuvel in oost-duitsland had beklommen, nog wel even gewacht om turbo te laten afkoelen maar alsnog bleef die fan lang doorblazen.